Ragga.. ja du... det är inte direkt nått jag sysslar med... Men är de nån man är lite intreserad av så är de ju bara att gå fram till personen o säga rakt ut... Skulle itne ha några svårigheter med de
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
äh det är ju bara att stå på dansgolvet sedan kommer det fram någon flicka men det är ju du. jap det är det. så brukar jag göra alltid någon som kommer fram som har sett mig på universitet.
annars kan ma nju bara stå och dansa det brukar fugnera det med.
äh det är ju bara att stå på dansgolvet sedan kommer det fram någon flicka men det är ju du. jap det är det. så brukar jag göra alltid någon som kommer fram som har sett mig på universitet.
öh.. Är du full eller?
Går knappt att läsa vad du skriver ju..
Varför tror du han är full? Du vet om att de finns andra preparater i världen som får en att skriva så man ej fattar? =P Typiskt fördomar folk har att man är full hahahaha
Ser du inte ut som stryk tycker jag du skall börja köra nattbuss här i sthlm. Brudarna raggar stenhårt på busschaffisar, iaf här i sthlm.. Varje helg jag kör så är det alltid ngn som frågar efter nummer, eller bara står och rålimmar på en... Dock blir det aldrig att jag ger ut nummret, då jag har flickvän. Men det är alltid kul med komplimanger!!!
Ser du inte ut som stryk tycker jag du skall börja köra nattbuss här i sthlm. Brudarna raggar stenhårt på busschaffisar, iaf här i sthlm.. Varje helg jag kör så är det alltid ngn som frågar efter nummer, eller bara står och rålimmar på en... Dock blir det aldrig att jag ger ut nummret, då jag har flickvän. Men det är alltid kul med komplimanger!!!
Man går på fest, dricker sig LAGOM berusad, hittar en tjej som ser bra ut, eller som man kanske träffat lite innan, e på festen och dansar lite porrigt med tjejen, sen går man på efterfest och upptäcker att oj! jag har glömt att bjuda mer folk än dej, attans, då får vi ha kul själva