3581
Sök

Hjälp, ang Mutant vs Verwin Vega.

20 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Hej!

Problemet är att jag precis lämnat in min Mutant 1505XXX tillbaks till Netonnet pg a fel på den. Idag fick jag pengarna tillbaks och hade tänkt inhandla en ny bas. Lådan jag byggt passade med den basen, 15" med ett 6" basrör, volymen är 75l ungefär.

Jag hade antingen tänkt att köpa storebror 1507XXX eller Cerwin-Vega V-Max 15" (den nya)
http://www.cerwin-vega.se/start/index.p … ;Itemid=31

Djupet på lådan har jag kollat och det passar den andra mutant basen men ska även mäta och se så allt fungerar med Cerwin vega basen med.

Frågan till er är: Vilken utav dessa 2 basar hade ni valt om ni suttit i samma sits som jag?

MVH Tukk

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
25 juni 2008
personligen tycker jag du ska satsa på cerwin vega,dom har gjort förbannat bra grejjer förut,men har tyvär inte hört nån av dom där,men skulle ändå satsa på cw big_smile

Biltokig
870 Inlägg
25 juni 2008
Cerwin vega gör grymt stabila grejer, funnits länge och har mycket gott rykte! har inte hört V-max basarna men skulle aldrig tvekat vid det valet, har ett par CV hemmahögtalare och är kanonnöjd!
Senast redigerat av Mr_Gear (25 juni 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

20 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Tack för svaren, undrar även om ni tror att lådan min är för stor för Cerwin Vega basen då den ska sitta i en 56.6 l , min är ju 70-75 liter hmm

Sök