Så jävla smaklöst med alla dessa lättklädda brudar på bilmässor. Tacka vet jag Geneve salongen där de var propert klädda och fokus var på bilarna istället för en tävling i vilka som visade mest hud..
Så jävla smaklöst med alla dessa lättklädda brudar på bilmässor. Tacka vet jag Geneve salongen där de var propert klädda och fokus var på bilarna istället för en tävling i vilka som visade mest hud..
mer monterdamer
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Älskar den lilla pappers "asken" lr hur man ska säga det som kondomen låg i, "Våga komma! Hälsningar media markt, Jönköping" hahah..
Fattade först inte vad det var i spannen! Tänkte att det var typ en tändsticks ask eller något äckligt godis men jag fick med en hem å den kommer säker att göra nytta någon dag! HEHE!
OT men påsarna dom tjejerna håller i har med stor sannolikhet tillverkats på Extruding Pac AB i lilla glimåkra och eventuellt av min morsa på ovanstående företag
Råkade vara där för att sno morsans bil när jag fick se vad som rullade i maskinen (skulle sno morsans bil för att köra och hämta min bil på verkstan).
Vill ni se en video på när påsarna tillverkas så kan jag lägga upp det här eller nått
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
OT men påsarna dom tjejerna håller i har med stor sannolikhet tillverkats på Extruding Pac AB i lilla glimåkra och eventuellt av min morsa på ovanstående företag
Råkade vara där för att sno morsans bil när jag fick se vad som rullade i maskinen (skulle sno morsans bil för att köra och hämta min bil på verkstan).
Vill ni se en video på när påsarna tillverkas så kan jag lägga upp det här eller nått
Kan du inte starta en tråd om hur mkt du hatar monterflickor då? Du måste väl inte komma hit och sabba det... Eller så kan du göra nån mässa där det inte finns några monterbrudar... JAG kommer INTE gå dit! även fast jag går på mässor för bilarna så e monterbrudar en del av mässorna och det e skönt att vila ögonen på något annat ibland också