2812
Sök

.

German Engineering
9 083 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
.
Senast redigerat av CarpeDiem (4 februari 2013)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

61 Inlägg
2 juni 2008
Det finns alltid intresse för nya träffar.. smile
Men man får ju hoppas det dyker opp lite folk med bra kameror & som sen orkar ladda upp bilderna här.

459 Inlägg
2 juni 2008
har för mig att dom sa vid brostugan i onsdags att det skulle va vid brl denna onsdag

4 663 Inlägg
3 juni 2008
jag kommer oavsatt tid datum big_smile
mvh robin

Masterworks
3 juni 2008
Man kanske skulle glida ner på Onsdag då?  Några tider?

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
3 juni 2008
Det vore skitkul sam!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

459 Inlägg
4 juni 2008
letar förfullt, hittar inte om det är brostugan idag eller om dom sa att det va barkarby idag.

459 Inlägg
4 juni 2008
Man skulle ju kunna ta torsdagar eller något?, mellan typ 18:30 - 21:00 så kan man stå vid brl, dom har väl musik utomhus om jag inte minns fel?.

459 Inlägg
4 juni 2008
jag sticker till brostugan idag iallafall, sen lär man märka om det är några där eller inte.

Hobby sabotör
178 Inlägg
18 juni 2008
Måste (tyvärr) säga att det verkar inte bli så mycket avslut på saker... Är det träffar på torsdagar utanför BRL i Barkarby? vilken tid?
Alla vill ha träffar, inklusiva jag själv men man får inte så mycket info... Denna tråd har ju typ dött mitt i allt... Kanske bara jag som missat ngt.
Är inte meningen att klaga på någon så ta absolut inte illa upp!

Mvh Niclas

"Påbörja inget du kan avsluta"

volvo_freak85
20 juni 2008
man kan ju ta på söndagar med tycker jag då har ju alla race och det varit en bra avslutning på en helg tycker jag

Hobby sabotör
178 Inlägg
28 juni 2008
Jaha, då försöker jag få liv i denna tråd igen! jag är iaf sjukt sugen på en träff i barkarby, vilken dag i veckan har inte så stor betydelse. Är det någon/några som är sugna? eller har ni några andra förslag på plats, på denna sida av stan...? Kom igen nu alla som är sugna!
Mvh Niclas

"Påbörja inget du kan avsluta"

4 663 Inlägg
28 juni 2008
Fatstuff skrev:
Jaha, då försöker jag få liv i denna tråd igen! jag är iaf sjukt sugen på en träff i barkarby, vilken dag i veckan har inte så stor betydelse. Är det någon/några som är sugna? eller har ni några andra förslag på plats, på denna sida av stan...? Kom igen nu alla som är sugna!
Mvh Niclas

samma här är fett laddar för en träff i barkaby big_smile  för mig spelar det inte någon roll när det är, jag kommer ialla fall big_smile
mvh robin

6 Inlägg
2 juli 2008
Jag kommer lätt

Sök