3309
Sök

SÅ RÄTT... haha rätt åt dom (skydd mot våldtäkt)

Sleeper
3 084 Inlägg
1 juli 2008
("rapex" -Det nya sättet att göra slut smile)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 juli 2008
aj som helvete...

Sump Runk Rätt O Slätt!

343 Inlägg
1 juli 2008
FireTraXX skrev:
740Fors skrev:
En kula måste vara mer effektiv!smile Och ni som skämtar om det, kanske borde göra om det när era barn/systrar kommer hem och blivit svårt våldtagna?

Svårt våldtagna?
Är det när man blivit jättevåldtagen?

Asså hur sjuk får man vara.. Nog vet jag att man kan ta vissa saker med en klackspark men våldtäkt är fan ingeting att skämta om!

2 079 Inlägg
1 juli 2008
Sushikocken skrev:
("rapex" -Det nya sättet att göra slut smile)

hehe yikes big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 256 Inlägg
1 juli 2008
Men tänk om ens flickvän vart ute en kväll, användit skyddet och glömmer att ta ur det??

AJ AJ! :o

4 001 Inlägg
1 juli 2008
Jonni skrev:
Men tänk om ens flickvän vart ute en kväll, användit skyddet och glömmer att ta ur det??

En viss mängd smärta höjer bara njutningen tongue

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

DFFL
9 020 Inlägg
1 juli 2008
ewrs skrev:
kolvas skrev:
Jonni skrev:

En viss mängd smärta höjer bara njutningen tongue

För dom som går igång på det, ja. Men sen kan vi ju ändå tänka oss 50 taggar som gräver in sig i... AJ?!

Angående skyddet, helt rätt! Hellre att våldtäcksmannen får sin snorre punkterad än att kvinnan i fråga ska behöva leva livet med att ha blivit våldtagen.

Och istället för att bara bli våldtagen så blir hon ihjälslagen p.g.a. en liten plastgrej med taggar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
1 juli 2008
Det är nog bättre med överfallslarm och färgspray istället.
Men tänk på vad vi diskuterar egentligen. Kvinnor ska inte använda sig av våldtäktshindrade anordningar för att dom riskerar att bli slagna. Det handlar väl egentligen om att skrämma bort våldtäktsmännen?

Det är som att diskutera att man inte bör ha larm på bilen för att den riskerar att bli vandaliserad...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
1 juli 2008
FireTraXX skrev:
Och istället för att bara bli våldtagen så blir hon ihjälslagen p.g.a. en liten plastgrej med taggar.

Och istället för att få stereon stulen och rutan krossad, så är bilen uppeldad. Bara för att man hade ett larm...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

DFFL
9 020 Inlägg
1 juli 2008
Phaetoon skrev:
FireTraXX skrev:

Och istället för att få stereon stulen och rutan krossad, så är bilen uppeldad. Bara för att man hade ett larm...

Långt ifrån samma sak.
Många (Inkl. jag) reagerar på smärta med ilska.

Och hade jag försökt våldta någon som har en sån i fittan så hade jag sneat fullständigt.
(Inte för att jag har, kommer eller vill våldta någon.)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 juli 2008
officiell penis chopping borde det vara på sånna jävla svin.

Vem fan bryr sig om sveriges tattiga lagar? En kille som våldtar får knappt nåt straff och om han väl får det är han snart ute igen och fortsätter likadant iallafall.

Skaffa striktare lagar som i USA då jävlar sitter man iallafall inne och får vara lite mer skraj än asen som är här, fjollor är vad de är. I fängelserna får de inte ens vara bland de övriga internerna för det finns en "hot bild" emot dem, vem fan bryr sig? det är la inget hotell?!

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök