3406
Sök

Vilken lur ska man välja ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Halloj ! har haft både det ena och det andra, men skulle vilja ha lite åsikter denna gången då jag nästan aldrig blir nöjd.

Har en Nokia 6500Slide just nu och är INTE nöjd, den är rättså stor, startar om sig själv, blir repig som ett fan, och batteri mätaren är helt kass, lacken släpper osv osv.

Så om det är någon man ska passa sig för, eller någon lur ni rekomenderar så skriv gärna det här smile

Det jag är sugen på är följande

Nokia 8800 18K gold edition
Htc Diamond
Sony Ericsson C902

Eller egna förslag ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

DFFL
9 020 Inlägg
7 juli 2008
iPhone 3G, 8Gb kostar 299 dollar.
I USA ja, åker du dit och köper den så får du en resa på köpet.
(Och lite dyrare prislapp totalt. tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 juli 2008
FireTraXX skrev:

199 dollar kostar ju 3g 8gb de är väll 16gb som kostar 299

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

DFFL
9 020 Inlägg
7 juli 2008
xorox_88 skrev:
FireTraXX skrev:

199 dollar kostar ju 3g 8gb de är väll 16gb som kostar 299

Så var det kanske, kommer inte ihåg.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Svetsare
3 150 Inlägg
7 juli 2008
Tänkte själv köpa en 6500Slide, men ändrade mig som tur va i sista ögonblicket, och köpte en begagnad (köpt men oöppnad) Nokia N95 på Blocket för typ 2000kr.....Kan säga att den har allt! 

Och sen coolt att man kan stjuta luckan åt båda hållen!  5mpix kamera gör inte saken värre heller tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Administratör
2 980 Inlägg
7 juli 2008
Jag för min del tänker lägga pengarna på en W980i Ericsson http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=277307
8gig inbyggt minne o lite sånt.... kommer i augusti

En kopp av den svarta såsen...

Egenföretagare
2 496 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Iphone har jag provat, vet inte om 3g är bättre men det var svårt för andra att höra mig i den :S
w980 var ju rättså fräsch smile
n95an känns lite plastig ?

4 001 Inlägg
7 juli 2008
HTC har utvecklat SonyEricssons Xperia och använt den som en Beta-version av sin egna Pro Touch (har beställt en, väntar) & Diamond, lite olika här på kontoret med telefoner men det verkar vara mest buggar i SE telefoner, inte så många som har Nokia men dom som har HTC verkar vara väldigt nöjda med dom.

Man ska inte stirra sig blind på att det är 5 Mpix på en kamera i mobiltelefonen, bilderna blir bara större inte bättre... jämför istället CCD å sånt på kameran, mycket viktigare än Mpix

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Egenföretagare
2 496 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
kolvas skrev:
HTC har utvecklat SonyEricssons Xperia och använt den som en Beta-version av sin egna Pro Touch (har beställt en, väntar) & Diamond, lite olika här på kontoret med telefoner men det verkar vara mest buggar i SE telefoner, inte så många som har Nokia men dom som har HTC verkar vara väldigt nöjda med dom.

Man ska inte stirra sig blind på att det är 5 Mpix på en kamera i mobiltelefonen, bilderna blir bara större inte bättre... jämför istället CCD å sånt på kameran, mycket viktigare än Mpix

Okej då får man kika på den när den kommer till sverige då wink

Nej men precis, tycker kameran är helt ovseäntlig, ska man fota så tar man en riktigt kamera ändå tongue

Livsnjutare
403 Inlägg
7 juli 2008
tycker inte man ska resonera så. många gånger man hade önskat att digitalkameran var med vid oväntade tillfällen.. mobilen har du alltid med dig.. på så sätt tar man dom där unika bilderna smile

påtal om CCD, hastigheten på kameran är också oehörtviktigt
Senast redigerat av -S40- (7 juli 2008)

Gta Iv 31april

Egenföretagare
2 496 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
-S40- skrev:
tycker inte man ska resonera så. många gånger man hade önskat att digitalkameran var med vid oväntade tillfällen.. mobilen har du alltid med dig.. på så sätt tar man dom där unika bilderna smile

påtal om CCD, hastigheten på kameran är också oehörtviktigt

Mjo iofs helt sant! men som någon sa, dom flesta kollar hur mkt mpx det är men jag kan nästan lova att en systemkamera på tex 4mpx är bättre än någon mobilkamera någonsin kommer vara om dom så har 100mpx

Men visst kameran gör inget att den sitter där, men för mig som är rättså foto intresserad så åker 400D'n med rättså ofta ändå smile

OEM <3
6 957 Inlägg
7 juli 2008
Har SE C902, helsnygg lur men de e en del buggar på den (släppt för tidigt?)
Min har startat om sig sj typ 3 ggr på 2 veckor, kameran är inte så bra som ja
trodde den skulle vara, föredrar nästan min gamla k800i då.

Mer positivt är väl plattheten, fräck kamerafunktion, bra ljud.

OEM <3

Sök