3619
Sök

Turbo krongel??

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
som topic säger då undrar vad äre som laggar ur när väl turbon ska böjra ladda runt 2000 rpm sen blire all världens motorbroms ju mer man gasar ???

hade de där problemet först när jag bytte från avrostat rör till tic orginal rör från meknomonen
sen hittade jag 3 hål i en slang till turbon som tidigare ägaren hade borrat för bondtrimning

köpte ny sån slang sen har de där inte hänt på 1 tag föräns inatt då

känns lite psykande de ända som e gjort på bilen är så vitt jag vet chipp iof gammal polis bil så vad de gör med bilarna har jag ingen aning om

nån som vet nått?

Allt i allo
358 Inlägg
13 juli 2008
*garv* kopplat turbon åt fel håll:P

nä men va är det för rör du dillar om, sen när du böt slangen du stoppa inte den i fel hål? provat utan slangen går den då? (antar att det är wg slangen).

beskriv mer ikring problemet lättare att föreställa sig det. men kolla dendär slangen.

De é nice !

Forummoderator
10 576 Inlägg
13 juli 2008
Ramneborg skrev:
provat utan slangen går den då? (antar att det är wg slangen).

det är ingen hit....

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

69 Inlägg
13 juli 2008
btren bråkar med dig finns MASSOR med luft men dåligt med bränsle din ska ligga på 3 bar skaffa en ny eller en progresiv.kan även vara pumpen som inte orkar hålla trycket så kolla trycket före och efter btren. har haft det problemet några ggr på 7/9 serien med överladdat

Allt i allo
358 Inlägg
13 juli 2008
torpis skrev:
Ramneborg skrev:

det är ingen hit....

man ska ha en jävla otur att bilen ska pajja om man drar en repa på 100m för att se om turbon laddar:S

De é nice !

5 650 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
Ramneborg skrev:
torpis skrev:
Ramneborg skrev:

det är ingen hit....

man ska ha en jävla otur att bilen ska pajja om man drar en repa på 100m för att se om turbon laddar:S

de har inget med den där slangen och göra efter som de inte är hål i den

hart hört att de kan va orginal dumpen som kronglar att den inget stänger sig näre är dax för ladd igen

och när jag menar rör äre avgasröret

5 650 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
lindberg_racing skrev:
btren bråkar med dig finns MASSOR med luft men dåligt med bränsle din ska ligga på 3 bar skaffa en ny eller en progresiv.kan även vara pumpen som inte orkar hålla trycket så kolla trycket före och efter btren. har haft det problemet några ggr på 7/9 serien med överladdat

BTR????

Sök