2584
Sök

Skojar du? sterio och särskrivningar.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
14 juli 2008
haha! (INGEN stor bokstav här inte!) Vilket skämt denna tråden är asså (INTE alltså)!

Ska vi klaga på alla som inte är vältränade då oxå (INTE också)? Eller alla som röker/snusar?

Eller alla idioter som pratar me (JUST DET me INTE med) dialekt? Skåningar som inte kan säga R, stockholmare som låter dryga, göteborgare som låter puckade eller norrlänningar som inte låter alls!
Så kan vi skjuta av alla me löjligt garv oxå, de irriterar!

Eller alla idioter som e (INTE är) födda me fel hudfärg, riktigt störande asså.
Eller dom som inte kan gå ordentligt å har dålig hållning! Så jävla störande asså!'

Etnisk rensning när vi ändå håller på! Alla som inte är lika duktiga som trådskaparen kan avlivas, för några brister är inte tillåtna i vårat korrekta skitnödiga samhälle! Eller?

Dock håller jag med om att skrämmande många stavar fel nu för tiden "endå" & "vell" o.s.v. förekommer väldigt ofta, men vem är DU att påpeka?

Sky´s the limit...

Avstängd
32 Inlägg
14 juli 2008
Rushman skrev:
haha! (INGEN stor bokstav här inte!) Vilket skämt denna tråden är asså (INTE alltså)!

Ska vi klaga på alla som inte är vältränade då oxå (INTE också)? Eller alla som röker/snusar?

Eller alla idioter som pratar me (JUST DET me INTE med) dialekt? Skåningar som inte kan säga R, stockholmare som låter dryga, göteborgare som låter puckade eller norrlänningar som inte låter alls!

Eller dom som inte kan gå ordentligt å har dålig hållning! Så jävla störande asså!'

Etnisk rensning när vi ändå håller på! Alla som inte är lika duktiga som trådskaparen kan avlivas, för några brister är inte tillåtna i vårat korrekta skitnödiga samhälle! Eller?

Dock håller jag med om att skrämmande många stavar fel nu för tiden "endå" & "vell" o.s.v. förekommer väldigt ofta, men vem är DU att påpeka?

Hur skriver du pojk "asså" Alltså om jag får be..enligt trådskaparens normer wink
Och varför jag inte kan svensk meningsuppbyggnad, är för att jag slutade skolan i årskurs 6. Ska jag inte få skriva här då ? =/
Senast redigerat av nurmInen89 (14 juli 2008)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 juli 2008
Alla som bara använder ordet DEM istället för de och dom. Visst, dem finns ju men det ska inte användas hela tiden. hmm Ser så jäkla illa ut.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

FreddeK
14 juli 2008
Trådstartare
nurmInen89 skrev:
Freddeponken skrev:
cutlass skrev:
För mycket fritid helt enkelt wink

Nej då,  jag får lön för detta ju! big_smilebig_smile

Jadu lille freddeponken, tyvär så är jag avstängt med mitt riktiga nick jag är "thefinnishflash"
så jag har vidgat mina vyer lite, din lille bmw tönt.

Måste bara fråga en sak, det där du citera, varför förstår jag inte svaret?

FreddeK
14 juli 2008
Trådstartare
tjompa skrev:
Alla pli arga på sejj sjelva, jak er snel hest men endå så ingen sig pry om majj! vaska jag göra, vaska? jak har dykläckli men jag vet inte hur nam tasvar det..dyckläckli..sånna krejjer är kul inte för majj! jak fikk jelp näj jag grnudkolan mendet hjeilpe inte tyväjr. så veddjar jak till allah pli intom argen på majj för jak ej nak stavrar ordäänntlikt, man ska vissa män i skor repsekkt annar man dålig männa man är...
tak för rodret.
//tomsa

big_smilebig_smilebig_smile Ursäkta att jag skrattar Tjompa men det där var dagens roligaste inlägg.

Speed Freak
17 Inlägg
14 juli 2008
tjompa skrev:
Alla pli arga på sejj sjelva, jak er snel hest men endå så ingen sig pry om majj! vaska jag göra, vaska? jak har dykläckli men jag vet inte hur nam tasvar det..dyckläckli..sånna krejjer är kul inte för majj! jak fikk jelp näj jag grnudkolan mendet hjeilpe inte tyväjr. så veddjar jak till allah pli intom argen på majj för jak ej nak stavrar ordäänntlikt, man ska vissa män i skor repsekkt annar man dålig männa man är...
tak för rodret.
//tomsa

Hahaha! Aa så skriver man! Riks svenska smile
//Emma

Tror jag...

Avstängd
653 Inlägg
14 juli 2008
Nu har nog min svenskalärare (?) Lärt mig fel här hmm
Heter det svenska lärare eller svenskalärare?
Dumpventil eller dump ventil?

Jag förstår inte alls nu för alla säger olika hela tiden neutral Haha jag förstår inte hur ni kan störa er så otroligt på att man tex. missar en stor bokstav eller kanske inte håller reda på när och var man ska använda dem.

Nu kom jag på en sak till förresten, Heter det dem, de eller dom? För min svenskalärare (?) förklarade för mig att det heter "dem" nuförtiden.

Var så goda och klaga på mitt inlägg nu. smile
Senast redigerat av airflow (14 juli 2008)

Jag har rätt i vad jag än säger.

FreddeK
14 juli 2008
Trådstartare
nurmInen89 skrev:
Rushman skrev:

Hur skriver du pojk "asså" Alltså om jag får be..enligt trådskaparens normer wink
Och varför jag inte kan svensk meningsuppbyggnad, är för att jag slutade skolan i årskurs 6. Ska jag inte få skriva här då ? =/

Ge dig! Står det något om meningsuppbyggnad i första inlägget? Läs det som står och hitta inte på massa skit!

Avstängd
653 Inlägg
14 juli 2008
Nähepp =/ Skojar du eller.

Jag har rätt i vad jag än säger.

Speed Freak
17 Inlägg
14 juli 2008
airflow skrev:
Nähepp =/ Skojar du eller.

Stackars dej... Klagar ingen? tongue

Tror jag...