BER OM URSEKT, Såg just att jag enbart fick posta fordonsrelaterat material här. Ber om ursekt.
Tog lite nya bilder idag, gjorde till HDR. Tror jag. Använde iaf HDR-programet å blaha blaha. IAF! Tänkte, samtidigt som jag visar min bild så kan ni få gissa vilken blomma detta är.
..Ser ut som den tappar lite av sin färg på HDR bilden..jobba lite lite lite mer på den..
jaaa, du har rätt, fudnerade lite på om jag skulle utgått från typ +1 i expo, å sedan kanske +3 å -1. För exp 0 blev lite för mörkt tykte jag. Kan det ha lite med det att göra? Sedan så är blomman torkad med, har torkat sedan juni Så när den väl lever är den ju mycket finare färger. tack för kritik, ända sättet att bli bra är ju att få kritik om vad som kan förbättras
Tycker exp2 är bättre än HDR resultatet, hdr bilden känns för mörk.. prova ta ännu ljusare exponeringar samt en riktigt mörk. Fast det är ju en smaksak
Tycker exp2 är bättre än HDR resultatet, hdr bilden känns för mörk.. prova ta ännu ljusare exponeringar samt en riktigt mörk. Fast det är ju en smaksak