4632
Sök

Det piper i mina högtalare

Larsson
154 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Som sagt så piper det i mina högtalare, men bara när jag har 2 lågnivå kablar dragna från stereon till mitt 4 kanals steg. Har jag bara en bak så piper det inte men då spelar bara 2 högtalare. Jag har provat att byta plats på kablarna, men det går bara bra så länge det är en som går bak. Hjälp! sad

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

Japan Quality
670 Inlägg
21 juli 2008
Inget fel på slutsteget?

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

Larsson
154 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Det hoppas jag inte hmm Men jag är ju inte säker direkt...

Kan ju pröva med ett annat iof
Senast redigerat av Audi_A4_ (21 juli 2008)

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

Larsson
154 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Någon som vet ngn annan orsak?

16 197 Inlägg
21 juli 2008
testat å skifta plats på kablarna på stereon???  kan va så att du brännt signaljorden elle så e de nåt signalfel på steget.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Larsson
154 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Jag har testat med en av kablarna i taget och så länge det bara är en i går det bra.. Men det är inte från samma kontakt på stereon som störningarna kommer ifrån. Spelar ingen roll vilken av dom jag tar bort, blir bra så fort det bara är en rca kabel i så skulle inte tycka att det är signaljorden?

Sök