3471
Sök

Batman Dark Knight filmen vad tyckte ni?

Neerd
1 596 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Tjena såg nyss klart filmen och tyckten den var helt ok, men hade väntat mig lite mer spänning o action men jag gillade den iaf:)..

Vad tycker ni andra som sett den? var det den bästa av batman filmerna elr den sög?

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sleeper
3 084 Inlägg
24 juli 2008
har bara sett trailern men skulle vara kul att veta hur han tar kurvorna med batbiken?? :p

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Neerd
1 596 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
haha jaa vad ska man säga.... ser nästan lite ut som det är första gången en unge ska cykla haha  nee men den ser inte ut att gå så snabbt som tur etongue

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
24 juli 2008
Fyi så har byggde dom flera olika batmobilen för olika användingar i filmen. I alla fall en av dom har en 500 hästars v8 som gör 0-100 på drygt 5 sek och toppar runt 180. Och det faktum att den reser sig när bilen accar var inte nåt dom hade planerat, utan det var bara en bonus dom lyckades få pga hur den är konstruerad. :P

Men ang filmen, inte sett den än, men jag är äääääckligt hypead på den! #1 på IMDB säger ju inte lite heller! Fredag 20:45 på Rigoletto i Stockholm. Mitten mitten plats. Blir inte så mycket bättre! :o

Whine whine!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
24 juli 2008
Ska se den på bio imorgon... polarna övertalade mig att gå.. fast jag tyckte om ettan... är bara lite anti bio ibland.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
24 juli 2008
Toyota F1 vs Batmobile
http://www.youtube.com/watch?v=Sl_1apuVQzA

smile
Den är fan rätt ball den där jäveln. Riktigt skönt V8-muller och helt rätt size på däcken. big_smile

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
24 juli 2008
jag å lillebrorsan ska gå å se den på fredag tänkte gå på smygpremiären på torsdag men de va i en sämmre sal än när den går på fredag

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

349 Inlägg
24 juli 2008
FL3JM skrev:
Toyota F1 vs Batmobile
http://www.youtube.com/watch?v=Sl_1apuVQzA

smile
Den är fan rätt ball den där jäveln. Riktigt skönt V8-muller och helt rätt size på däcken. big_smile

MC:n i den filmen påminner ju lite om Suzuki biplane! big_smile
http://jp.youtube.com/watch?v=_4QKIXLosPA

645 Inlägg
24 juli 2008
Som sagt #1 på imdb säger allt. Kanske har lite med Heath Ledgers bortgång att göra men ändå. ETTA!? Sjuka betyg hursomhelst. Den ska bli kul att se...

Neerd
1 596 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
tyckte den var lite rörig ibland bara^^ hahah

1 853 Inlägg
24 juli 2008
Ska se den på Bio imorgon verkar lovande då den ligger på plats 1 på IMDB (och det säger inte lite det... smile

http://www.imdb.com/chart/top?tt0468569

253 Inlägg
25 juli 2008
Fan vad den var BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Allt vad jag förväntade mig efter att ha sett trailern och lite till. Heath car bäst som jokern, otroligt bra film

2 126 Inlägg
25 juli 2008
Tycker att Heath Ledgers gestaltning av Jokern är helt jävla grym!

Tycker att hela filmen e klart grym samt en värdig uppföljare till Batman Begins!

huh?
10 427 Inlägg
25 juli 2008
Smygpremiär igår!

Riktigt bra film smile Kändes lite lång ibland, men det händer grejer i handlingen hela tiden.

Det sämsta var väl MCn som 'ploppade' ur bilen.. rolltongue

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
25 juli 2008
Jag ska se den imorn, tycker den verkar bra iaf smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
26 juli 2008
Såg den igår. Fast den levde inte alls upp till mina förväntningar. Vet egentligen inte riktigt vad jag ska tro, för den är ju helt jävla sönderhyllad. Men just nu ligger den på 8/10 hos mig. Måste dock se den en gång till innan jag säger nåt mer.. :\

Whine whine!

645 Inlägg
26 juli 2008
Jag såg den igår o va riktigt imponerad, den levde helt klart upp till mina förväntningar iaf smile

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
26 juli 2008
Sjukt sugen på att se den!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
26 juli 2008
Urkas skrev:
Såg den igår. Fast den levde inte alls upp till mina förväntningar. Vet egentligen inte riktigt vad jag ska tro, för den är ju helt jävla sönderhyllad. Men just nu ligger den på 8/10 hos mig. Måste dock se den en gång till innan jag säger nåt mer.. :\

håller med på allt men Ledger va grymm som satan i filmen iaf.

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Sök