4030
Sök

dåligt och borra 2.5 mm hål/t-kors i wg slangen?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
som topic säger då
äre bra och och göra så lr spelar de ingen roll?har hört fler som säger att de e bra än dåligt så jag börjar fundera

8 250 Inlägg
6 augusti 2008
Ytterst dålig ide. Kan ge skenladd / peakar vilket i sin tur kan ge upphov till spikningar och annat tråkigt. Håller man på och laborerar lite kan man få det att funka skapligt, men det är klart vettigare att spänna wastegaten istället.

12 086 Inlägg
6 augusti 2008
Jag monterade ett T-kors på e polares Ltt 940, efter vart de en fulltryckare smile

5 650 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Ytterst dålig ide. Kan ge skenladd / peakar vilket i sin tur kan ge upphov till spikningar och annat tråkigt. Håller man på och laborerar lite kan man få det att funka skapligt, men det är klart vettigare att spänna wastegaten istället.

han spikar med hel wg slang oxå så kan ju inte bli värre

5 650 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag monterade ett T-kors på e polares Ltt 940, efter vart de en fulltryckare smile

själv har man redan fulltryckaren jag vill bara ha typ 08-1 bar istället för 0.5

8 250 Inlägg
7 augusti 2008
volvo_dude skrev:
Marlboroman skrev:

han spikar med hel wg slang oxå så kan ju inte bli värre

Spikar det nu så kommer kolvarna smälta om du ställer upp trycket nå mer, så jodå, det kan bli värre.

jopp
145 Inlägg
8 augusti 2008
ska du ha mera ladd så MÅSTE du ha mera soppa oxå går inte att komma ifrån.

jomenvisst

xcOOb
388 Inlägg
8 augusti 2008
vet du int eva du håller på med så är det dåligt..
är ju en dell grejor som man lär ha koll på lr förbättre om de ska ställas på laddt.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
8 augusti 2008
Precis, du måste kompensera med mer soppa! Annars kommer du få ett trevligt ras. När du sen ska höja laddet så gör det på ett seriöst sätt. Inte borra några hål i wg slangen wink

5 650 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
spelar ingen roll orginal ska den göra 0.6 nu gör den 0.5 ska inte behövas göras nått för den ska gå normalt igen

Sök