3055
Sök

Vart är Sverige påväg?

279 Inlägg
15 april 2006
tycker personligen att det är helt fel!!!! varför ska altid vi anpassa oss efter andra "folk" dom skulle ju knappast göra det för oss.. OBS!!!! jag är inte rasist! typ 50% av dom jag känner är utlänningar

two lies don´t cancel each other out

Maizer
15 april 2006
"Obs jag är inte" etc etc, stå för det ni tycker istället.
Senast redigerat av Maizer (15 april 2006)

19 Inlägg
15 april 2006
Maizer skrev:
"Obs jag är inte" etc etc, stå för det ni tycker istället.

Jag vill inte missuppfattas det är enda orsaken... Jag står för vad jag tycker men vill absolut inte få en "rasiststämpel" på mig..

/ T-sport

CTS - 05 Fuck u and have a nice day!!!

91 Inlägg
15 april 2006
Det är konstigt.. Så fort man kritiserar någon som inte har samma etniska tillhörighet som en själv så är man rasist.
Personligen ser jag en rasist som en person som har en övertygelse som grundar sig i att personen ser sig själv & sin etnicitet som högre stående.

Jag anser mig inte vara rasist när jag säger att JAG tycker det är fel att en människa med turban ej skall kunna utöva yrket Polis.
Senast redigerat av DayDreameR (15 april 2006)

85 Inlägg
16 april 2006
DayDreameR skrev:
Det är konstigt.. Så fort man kritiserar någon som inte har samma etniska tillhörighet som en själv så är man rasist.
Personligen ser jag en rasist som en person som har en övertygelse som grundar sig i att personen ser sig själv & sin etnicitet som högre stående.

Jag anser mig inte vara rasist när jag säger att JAG tycker det är fel att en människa med turban ej skall kunna utöva yrket Polis.

Exakt! 

En rasist har något emot andra raser än sin egen. Man är inte rasist för man tycker det är fel när folk från andra länder snart är mer representerade i sin stad än folk från sitt eget land.

Och som jag skrev innan, utlänningar är i många fall mer rasister än svenskar!
Som när ja hänger med mina utländska kompisar och sen nån av deras kompis mer eller mindre driver med en för jag är svensk. Hur sjukt e det!!

"Sitter o lyssnar på schysst hiphop, rnb. Han säger typ, vad gillar du för musik? Inte sånt här väl! Liksom du e ju svensk. "
hmmm....

S40 2.0t

2 751 Inlägg
16 april 2006
En rasist har något emot andra raser än sin egen. Man är inte rasist för man tycker det är fel när folk från andra länder snart är mer representerade i sin stad än folk från sitt eget land.

Och som jag skrev innan, utlänningar är i många fall mer rasister än svenskar!
Som när ja hänger med mina utländska kompisar och sen nån av deras kompis mer eller mindre driver med en för jag är svensk. Hur sjukt e det!!

"Sitter o lyssnar på schysst hiphop, rnb. Han säger typ, vad gillar du för musik? Inte sånt här väl! Liksom du e ju svensk. "
hmmm....

varför bryr ni er då om vad ni blir kallade för! Är ni inte raister så är ni inte det! inget ni ska behöva bevisa!!!

Who Djaa bless no man curse

646 Inlägg
16 april 2006
Man tar SEDEN dit man kommer!!!!!

Maizer
17 april 2006
Man tar med sin sed dit man kommer ja. Skulle jag komma till irak skulle ju inte jag tvinga min kvinna att bära slöja eller nåt sånt, likadant med dem.

Avstängd
40 Inlägg
17 april 2006
hehe sverige är ett skämt hela svenska folket är ett riktigt skämt ni är levande fast innerst döda sitter hemma och ruttnar framför tv n eller är i garaget och bygger om en 740 för att köra med den e 2 veckors sommar har aldrig varit i ett sådant depremerat land ni klagar på invandrare varför kommer dom till sverige  klaga inte på invandrare klaga på dom som tar in invandrare till sverige era idioter ....sverige sverige skärp till err förhälvete

85 Inlägg
17 april 2006
calibra83 skrev:
hehe sverige är ett skämt hela svenska folket är ett riktigt skämt ni är levande fast innerst döda sitter hemma och ruttnar framför tv n eller är i garaget och bygger om en 740 för att köra med den e 2 veckors sommar har aldrig varit i ett sådant depremerat land ni klagar på invandrare varför kommer dom till sverige  klaga inte på invandrare klaga på dom som tar in invandrare till sverige era idioter ....sverige sverige skärp till err förhälvete

hade en svensk skrivit ett sådant inlägg om en utlänning så hade personen blivit kallad rasist.

Ingen som kommenterat mitt förra inlägg.  Tar det som att ingen anser mig ha fel.

S40 2.0t

Sök