3274
Sök

Audi a4 1.8t Vs Volvo 850 T-5

Norrlänning
1 453 Inlägg
11 april 2008
Hahaha! fan vad detta har spårat ut... haha, super glt har lämnat oss hmm  aja, ja skulle gärna rejsat mot han smile   Men men, han har nog supertrimmat en till 7-800 hk eller nått smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Norrlänning
1 453 Inlägg
11 april 2008
Children-Of-Bodom skrev:
Mange_GVe skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Ellertz : Var lugn wink
Snart drar han dig med sin ( Öppet filter trimmade ) 850  mot din S6 sen är du Ägd smile

NU kommer du med din dåliga jämförelse de var inte frågan om s6 vs glt. Det var glt vs 1,8t.
Är du trög elr? de är ingen öppet filter trimmad 850,

Vad syftet med mitt inlägg var att du skrev (Du ska fan inte snacka om nåt du inte vet, tror du att du är nåt me din audi)
Hade jag haft en S6a så klart som fan att jag hade mallat mig med. En S6 snackar man inte skit om. . .
Men om din Extrema Volvo nu har så mycket kraft kan inte du berätta för oss vad du gjort med den då ?
Med tanke på att det faktiskt står under din bil att den har 170 hk / 220 Nm

hehe, ja hade en 850 innan ja med, fast en T5 smile  Lite mallig är ja faktiskt över familjekärran..  wink

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

///R-Rated
518 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Ha haaa. ett par dagar och tråden har utvecklats till rena krigszonen. Lol Tack för alla svar, känner mig tillfredsställd men lite kluven:Dbig_smilebig_smile

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white

166 Inlägg
12 augusti 2008
Mange_GVe  du ska inte kliva upp i ringen med ali bara för att tro att du kan boxas!wink

Sök