3627
Sök

ska köpa en ny stereo och undrar om den här är bra.

96 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
hej tittade på blocket och såg den här stereon och tänkte fråga om den är bra
http://www.blocket.se/vi/16416033.htm?ca=5_s

tokfrans
982 Inlägg
15 augusti 2008
har man inga som helst krav på kvalite eller liknande så är det nog ett bra köp.

Nattdrömmare
137 Inlägg
15 augusti 2008
har haft en sådan. den spelar inte filmer med vissa codes.
du har ej några bättre ljudinställningar än balans, fader, bas och diskant..
eq. med 4 olika lägen tror ja de var.

körde den igenom en annan stereo pga ja ville ha tidskomp.

det ja saknar nu är USB funktionen.. mkt smidigt med usb, slippa byta CD.. kan tänka mig att det är lite besvär o byta låt via USB utan skärm.
den funakr att ha olika mappar på DVD eller USB. har ej provat SD funktionen.

fjärren e STOR jämnfört med andra märken.

min pajade efter ca 5 månader pga för mkt stötar, vibrationer eller bas, CD matningen gick sönder.
dom bytte den mot ny vara då.. köpte min på www.prabolnet.se för 1899,- DVD + 7" skärm.

tänk på att det är ett "No name" så det är ingen märkes garanti..

..:: mer vild än tam ::..

96 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
nadaclue skrev:
har haft en sådan. den spelar inte filmer med vissa codes.
du har ej några bättre ljudinställningar än balans, fader, bas och diskant..
eq. med 4 olika lägen tror ja de var.

körde den igenom en annan stereo pga ja ville ha tidskomp.

det ja saknar nu är USB funktionen.. mkt smidigt med usb, slippa byta CD.. kan tänka mig att det är lite besvär o byta låt via USB utan skärm.
den funakr att ha olika mappar på DVD eller USB. har ej provat SD funktionen.

fjärren e STOR jämnfört med andra märken.

min pajade efter ca 5 månader pga för mkt stötar, vibrationer eller bas, CD matningen gick sönder.
dom bytte den mot ny vara då.. köpte min på www.prabolnet.se för 1899,- DVD + 7" skärm.

tänk på att det är ett "No name" så det är ingen märkes garanti..

men du verkar kunna mycket ge mig ett bra exempel på en med maxpris på 2500

956 Inlägg
15 augusti 2008
Vad vill du ha för 2500:- då, vill du ha skärm och dyl, eller bara en bra stereo?
För dom pengarna får du ju antingen en som har få, men bra finesser eller
en med många, dåliga finesser. Beror ju på vad du vill ha.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

96 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
luunggan skrev:
Vad vill du ha för 2500:- då, vill du ha skärm och dyl, eller bara en bra stereo?

ja om man kan få en bra med skärm så vill jag väll ha det,. men jag har tänkt över det här jag ska nog vänta och tjäna mer pengar så kan jag ju köpa nått riktigt bra i stället.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 augusti 2008
Varför inte skramla ihop 1500kr till och köpa en JVC KW-AVX810 från USA istället ??

Dubbel-DIN, 7" touch-screen, USB, avtagbar skärm med egen liten väska men framförallt kvalité! smile

Min gick på 4000kr inklusive alla avgifter etc, dvs halva priset mot här i sverige.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

956 Inlägg
15 augusti 2008
latte_TT skrev:
luunggan skrev:

ja om man kan få en bra med skärm så vill jag väll ha det,. men jag har tänkt över det här jag ska nog vänta och tjäna mer pengar så kan jag ju köpa nått riktigt bra i stället.

Det är vad jag skulle gjort med, har ingen bra erfarenhet med "no name" stereos. Knappar som ramlar bort och mekaniska saker som krånglar. Satsa på ett bra märke, typ kenwood eller pioneer.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

Sök