4866
Sök

Utlandsresa i Europa

35 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
Jag och min flickvän ska resa utomlands, men vet inte vart. Vi vill ha det lugnt och skönt, men härligt klart blått vatten och mjuk härlig sandstrand. Vi har funderat på Tunisien eller Turkiet. Kan det va nåt, och i så fall vart i dom länderna. Eller kanske nån har nåt annat att rekommendera. Det är ju inte helt fel om det är billigt att leva också smile
Senast redigerat av wader (14 augusti 2008)

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
Ingen som vet?? smile

1 963 Inlägg
15 augusti 2008
Grekland ska ju vara finast i europa av alla såna länder smile

Men are not born - Men are made

8 886 Inlägg
15 augusti 2008
Du skriver Europa i rubriken så då säger jag som Felax, Grekland...
Nyss hemkommen från en 3 veckors semester på Lefkas och kan starkt rekomendera den Ön.

Fotograf på tierpidag.se

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
Hamilton skrev:
Du skriver Europa i rubriken så då säger jag som Felax, Grekland...
Nyss hemkommen från en 3 veckors semester på Lefkas och kan starkt rekomendera den Ön.

Tack så mycke=)
Se om man hittar någon sistaminuten dit!

123 Inlägg
15 augusti 2008
Kumköy (side) i Turkiet, riktigt skönt och avkopplande.. Det rekomenderar jag, och billigt är det att leva där nere wink

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
Joqe skrev:
Kumköy (side) i Turkiet, riktigt skönt och avkopplande.. Det rekomenderar jag, och billigt är det att leva där nere wink

Har funderat på de faktiskt=)
Svårt o bestämma sig tongue

123 Inlägg
15 augusti 2008
Förstår att det är svårt att bestämma sig ;P

Men, somsagt.. Kumköy rekomenderar jag, har varit där 3 år i rad och på samma hotell. smile

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
Joqe skrev:
Förstår att det är svårt att bestämma sig ;P

Men, somsagt.. Kumköy rekomenderar jag, har varit där 3 år i rad och på samma hotell. smile

Jo de är inte lätt tongue
Återkommer nästa vecka med va de blev=)

Må gott

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2008
om du gillar tjötiga araber åk till turkiet eller tunisien..

Jag hade nog valt cypern eller någon grekisk ö som har SANDSTRAND och inte sten stränder som också är väldigt vanligt där.

Vattnet i grekland är helt underbart, spenderade ca 5timmar om dagen till snorkling och dykning när jag var där.

"Liberty of thought is the life of the soul"

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
hedley skrev:
om du gillar tjötiga araber åk till turkiet eller tunisien..

Jag hade nog valt cypern eller någon grekisk ö som har SANDSTRAND och inte sten stränder som också är väldigt vanligt där.

Vattnet i grekland är helt underbart, spenderade ca 5timmar om dagen till snorkling och dykning när jag var där.

jasså är dom tjötiga där:P
nu har vi bestämmt oss. de blir grekland men vilken ö de blir vet vi inte:S

Har ju aldrig varit utomlands tidigare. o de ja är ute efter är ju de underbara blå/turkosa vatten man ser på bilder.
Senast redigerat av wader (15 augusti 2008)

Höbonde
228 Inlägg
15 augusti 2008
Kroatien lätt!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

35 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
claw skrev:
Turkiet kommer jag aldrig mer åka till... vilket Skit land/folk! Grekland/kroatien skulle jag välja isf! smile

har hört att de är jobbigt o vara tjej o blond där med?tongue eller är de helt galet??

1 661 Inlägg
15 augusti 2008
Dom är bara allmänt tjatiga på alla turister där nere. Tror nog att enbart tjejgäng har det lite jobbigare om dom nu inte vill bli uppvaktade dygnet runt tongue   Men som ett par äre ganska lugnt om man bara ignorerar dom.

Höbonde
228 Inlägg
15 augusti 2008
wader skrev:
claw skrev:
Turkiet kommer jag aldrig mer åka till... vilket Skit land/folk! Grekland/kroatien skulle jag välja isf! smile

har hört att de är jobbigt o vara tjej o blond där med?tongue eller är de helt galet??

Det har jag också hört! "Ehhh blonda tjej, ojojoj" big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

219 Inlägg
15 augusti 2008
Jag har varit i turkiet (side) visst fin stad och fina hotell men FÖRJÄVLA jobbiga försäljare på stan kommer aldrig åka dit igen iaf... Har varit på cypern agia napa också och det kan jag varmt rekomendera myycket fint ställe! smile

7 120 Inlägg
15 augusti 2008
Joqe skrev:

Har också varit i Side 3ggr. Riktigt bra ställe och rekommenderas starkt. smile

37 Inlägg
15 augusti 2008
bulgarien, Sunny Beach , var där förra veckan. Ngt helt otroligt party ställer , riktigt gött!,

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 augusti 2008
Finns betydligt mycket finare ställen än sunny beach att åka till i bulgarien också..

Golden sands b.la som både är äldre har mer historia osv än sunny beach, samtidigt som du slipper större delen av white-trash folket.

Finns givetvis även här en hel del party samt JÄVLIGT fina stränder.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
17 augusti 2008
Menorca, kan man åka båt eller någe över till ibitza ifall man vill festa hårt =P

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

Sök