kör i 1:an 2:an, på rätt höga var lr där du har bra skjut. lägg om ratten och kliv på fullt på gasen.
Alternativ 2
leta upp en grusväg
Skippa tvåan det orkar den inte...... Eftersom det är torsendiff på alla audi förutom de med tvärställd motor som tex A3 så flyttas ju drivkraften till den axel med bästa greppet..... Därför är det svårt att göra donuts med en audi om den inte har en diffspärr.... Köp en äldre istället så går det bättre Så här lätt va det med min förra bil
Skippa tvåan det orkar den inte...... Eftersom det är torsendiff på alla audi förutom de med tvärställd motor som tex A3 så flyttas ju drivkraften till den axel med bästa greppet..... Därför är det svårt att göra donuts med en audi om den inte har en diffspärr.... Köp en äldre istället så går det bättre Så här lätt va det med min förra bil
brorsans gamla s4 2,2T avant med 230hk klarar det galant på bar asfalt! Borde klara de med nästan samma hk tycke ja! bara svänga utanv faaaannn och gasa allt som går! då ska de släppa! annars får du prova lägga på några totalt utslita däck på våt asfalt=) Tänk på att 4wd bilar sladdar ordentligt när de väl sladdar
Nyheter!.. va ute o pröva igår igen.. den här gången så körde vi upp den på max hastighet på 1 an drog kryckan, fick släpp på skiten fkt! koppla o full gas, den spann 1-2 meter sen betta den igen.
Jag vill påstå att det är Pirlli sulorna på 235 som förstör allt. Kul o höra folks åsikter iaf
jo däcken spelar en väldigt stor roll....... Jag hade khumo 215 breda på S2:an å nu har jag 235 på RS2:an å fast jag har fler hästar än på S2:an så va den mycket lättare att leka med.......
Det borde ju gå, jag har en film hemma på en Audi Cupé Quattro med 170hk snurran som står och piruettar Men om det är så bra för bilen det vette kattsigen.. Den bilen har iaf inte diff
Det borde ju gå, jag har en film hemma på en Audi Cupé Quattro med 170hk snurran som står och piruettar Men om det är så bra för bilen det vette kattsigen.. Den bilen har iaf inte diff
Jodå diff har den! Likadan som S2! Har haft en sådan själv...... Gick lite tungt i början...va enklast å starta i en vattenpöl eller nått sen gick det bra å snurra
hehe se där Det är du som pirettar med Gula S2an utanför bilprovningen i Gävle också va? Vore ju skoj att prova med S4an men den är ju så jädrans framtung
de räker nog inte med att bra gasa,, kan ju prova en s sväng då kastas vikten över till ena sidan sen till den andra sidan... om inte de hjälper så kan du prova koppla ur när du börjar svänga tillbaka å trycka fullt spjäll släpp upp kopplingen å le