Minns några bilder på en bmw där han ändrade från svart till vit, men hittar den inte nu. Iaf så så är ju de gula taxibilarna i gbg "strajpade" eller vad man kallar det. Nån som känner till nån reklamfirma i gbg som kan rekommenderas eller vart man vänder sig för att göra nåt sånt, pris osv kanske ingen vet pga det är ovanligt, men känns som ett billigt sätt att få ny "lack". MVH
Har för mig att dom som provat brukar säga att det är nästan lika dyrt som att helt enkelt bara lacka om bilen.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
hade det på min förra firmabil, ser så jävla billigt å epigt ut, särskilt då du öppna dörrar och sånt. sen hade det spuckit sönder som i väck också så man såg den gamla färgen.
Oki, ja har hört många delade svar om ämnet innan, en del var inte nöjda, en del hade på filmen i 4år och det syntes inte nån skillnad istället för att nylackera. Man blir ju fundersam hur och varför det kan skilja så mycket på kvaliten.
min jobbarbil va väl dock inte så välskött, snarare vältuktad. men det ser så jävla epigt ut, den va vitfilmad, sen när man öppna dörrarna va den röd. sen har man ju skarvar å sånt. på avstånd såg det bra ut, nära ser det ut som låg budget
Nej inte den faktiskt, den jag menade var en vit bmw 3 serie, nya om jag inte minns fel. Stod nåt om i tråden om nån m6 med men det var inte den bilen han lade film på, fanns bilder på bilen ju mer film han lade på osv tills hela bilen bytt färg. MVH
min jobbarbil va väl dock inte så välskött, snarare vältuktad. men det ser så jävla epigt ut, den va vitfilmad, sen när man öppna dörrarna va den röd. sen har man ju skarvar å sånt. på avstånd såg det bra ut, nära ser det ut som låg budget
Oki, ja min bil är jävligt repig, men försvinner nog efter en rekond men tanken var att göra nåt spec med bilen och en hellackering sänker ju värdet och kostar massa, men tänkte en film över kanske bara kostar några tusenlappar men såg att det var nästan lika dyrt som en lackering var det nån som skrev, men låter skumt. Jo det med dörrarna, min är svart men det gör ju inget för mig, inte så ofta jag tittar på såna detaljer, bara när man öppnar och stänger men oftast inte ens då. Men är det skarvar så kan man ju lägga filmen innanför inredningen så de inte syns. MVH
Den blå cittran i mitt galleri är helt klädd i folie, den var vit innan. Smidigt att sköta och tål lite mer stryk än vanlig lack om det är rätt typ av film men billigt? Näe.... gör man inte jobbet själv så blir det dyrare än vanlig lack
Har hört att det ska vara lite billigare att stripa än att lacka. 8000:- kostar det ju nästan bara om man ska lacka en front på bilen. (Huv,skärmar,stötfångare)