Alla volvos awd är kassa! Min röst läggs på Audi s6 95-97 eller om du hittar en nyare s6:a för dom pengarna så
HAhaahaha. Nej, alla är inte kassa. Visko är la inte så bra, men bättre än bara fwd. Men -03 kom Haldex i samband med 2,5t för övrigt, den är riktigt bra den 4-hjulsdriften.
Kan ju även passa på att tipsa om en till bil. Vill du gå upp lite i pris, ungefär 95 000, så finns det fina V70n T5:er i Tyskland med myyyycket utrustning och få mil. Själv hittade farsan en V70n T5 -00, uttagen -03, 11000 mil för 95 000 kr + ett par tusen innan den är hemma och registrerad.
Kan ju även passa på att tipsa om en till bil. Vill du gå upp lite i pris, ungefär 95 000, så finns det fina V70n T5:er i Tyskland med myyyycket utrustning och få mil. Själv hittade farsan en V70n T5 -00, uttagen -03, 11000 mil för 95 000 kr + ett par tusen innan den är hemma och registrerad.
Själv har jag inte mycket erfarenhet av Saab, så det kan någon Saab-nörd fylla på med..
Ingen framhjulsdrift var det väl sagt ??
Hade det inte varit för det hade man ju självklart sagt 9-5 Aero kombi
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jag har haft både S6 4.2 Avant och M5 3.8 touring.
gillade M5an överlägset , men du får räkna med höga ägandekostnader. Bra bensinkort är att föredra oxå då ingen av dessa bilar är något som rulllar på 0.8
Polarn har en BMW 540i -91 å den går jäkligt billigt å fint, varvar väldigt lite i 90-100 riktig gammal lyxräser med underbart ljud i
Sen är en BMW alltid en BMW en del saker kan vara skitdyra att laga en del billigare..tror inte man kommer undan vilket bilmärke man än väljer (eller ja, de finns ju biltema )
BMW e riktigt välbyggda bilar i mina ögon, se bara va den kosta när den kom.. En 540 Touring skulle vara riktigt fett i mina ögon