Fick fram en märklig symbol idag när jag startade bilen, är inte säker på vad den betyder så därför frågar jag nu er här. Kollade i instruktionsboken men hittade inte något om nån varningslampa där, inte i den jag kollade iaf. Jag tror det är en symbol för oljenivå eller något i den stilen, vet att det finns en annan symbol för olja men det är det ända jag kan förknippa med denna symbol.
Här kommer en bild på symbolen, ritade så gott jag kunde (; Bör tilläggas är väll att den lyser gul.
Fick fram en märklig symbol idag när jag startade bilen, är inte säker på vad den betyder så därför frågar jag nu er här. Kollade i instruktionsboken men hittade inte något om nån varningslampa där, inte i den jag kollade iaf.
Fick fram en märklig symbol idag när jag startade bilen, är inte säker på vad den betyder så därför frågar jag nu er här. Kollade i instruktionsboken men hittade inte något om nån varningslampa där, inte i den jag kollade iaf.
Det kan det vara, för det är nån vätska den varnar för antagligen.. Men det konstiga är isf. att jag inte har använt spolarvätskan, vet inte om det har avdunstat kanske.
Det kan det vara, för det är nån vätska den varnar för antagligen.. Men det konstiga är isf. att jag inte har använt spolarvätskan, vet inte om det har avdunstat kanske.
Skall kolla upp det så snart jag kan, tack.
De kan ju både dunsta och läcka ut så kolla den du..