3639
Sök

balance och fader återställs.

26 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
i min 523i e39 så har förra ägaren ställt in på stereon så att det bara kommer ljud ur högtalarna vid förarplatsen, jag ändrar så att det blir jämt fördelat i hela kupen men så fort jag vrider av tändningen så har dom gamla inställningarna kommit tillbaks. Jag har provat tagit ur säkringarna till stereon men det hjälpte inte och någon manual till stereon hittar jag inte, det är orginal business cd rds. Så om det är någon som vet hur man gör för att spara inställningarna på denna stereo så skulle jag uppskatta om denne kunde dela med sig av sin kunskap.

SKÅNING
1 215 Inlägg
7 september 2008
jag skulle gissa på att sterion saknar minne eller att den funktionen är trasig! vet ej men minnet kanske har en speciell sladd som inte är kopplad

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

26 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
jag skulle gissa på att sterion saknar minne eller att den funktionen är trasig! vet ej men minnet kanske har en speciell sladd som inte är kopplad

minnet tror jag fungerar som det ska då inställningarna är som dom är och inte default.
men frågan är hur man ändrar inställningarna och får dom att sparas.

103 Inlägg
7 september 2008
Vet att i vissa äldre spelare har jag varit tvungen att ställa in inställningarna, sedan stänga av HU:n manuellt och sedan slå på igen, sen ska man kunna vrida av nyckeln utan problem.. Så testa det!

26 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Obnoxious skrev:
Vet att i vissa äldre spelare har jag varit tvungen att ställa in inställningarna, sedan stänga av HU:n manuellt och sedan slå på igen, sen ska man kunna vrida av nyckeln utan problem.. Så testa det!

ska gå ut och testa det nu.

det fungerade tack så mycket obnoxious. nu slipper jag ställa in det varje gång jag ska åka någonstans.
Senast redigerat av marcusblomqvist (7 september 2008)

Sök