3476
Sök

Audi a4 1996

Golfen
128 Inlägg
22 april 2006
Trådstartare
Tjena garaget smile

De så att när jag ska svänga till vänster så uppstår de ett visslande ljud från hjulhuset vänster fram, men rattar jag fullt till vänster försvinner detta. De visslar enbart när jag svänger till vänster lite gran Då .. Inget tickande eller så..

Utan de låter som en sjuk fågel försöker vissla tongue

Någon som vet vad de kan bro på. De börja låta så efter min resa till Elmia kan de vara så att de hamnat någon sten där och länkarmen behöver smörjas ?

Tack i förhand !"
Senast redigerat av space (22 april 2006)

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

Beyond Godlike
146 Inlägg
26 april 2006
Jag tror fan jag har samma bekymmer. Det låter som ett litet gnisslande ljud då och då. Har dock inte tänkt på ifall det bara uppstår när jag svänger enbart vänster respektive höger...

Dom säger det!

Golfen
128 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
Jag gjorde så att jag sprutade 5,56 i hela hjulhuset ha ha så sluta de fast dagen efter smile De la något fel får fixa de snart smile

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

314 Inlägg
26 april 2006
Det är garanterat länkarmarna/styrlederna som e slut... Hade samma problem på min A4 -98...

Det kommer bara bli värre o värre gnisslande...

Kommer inte ihåg vad det kostade att byta dom...

underordnad allfixare
696 Inlägg
26 april 2006
finns förstärkt länkarmskitt på blocket..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

5 710 Inlägg
27 april 2006
space skrev:
Jag gjorde så att jag sprutade 5,56 i hela hjulhuset ha ha så sluta de fast dagen efter smile De la något fel får fixa de snart smile

Ytterst dålig idé då 5-56 på bromsarna inte är någon höjdare....

MVH Jonas
..............

Sök