Koop skrev:köp en redig från nån av tuningfirmorna, de brukar har fina grejer, jag kör med BSR's, den är bra mycket med exakt än realcars blackpanelmätare.
MeloveGolf skrev:Koop skrev:köp en redig från nån av tuningfirmorna, de brukar har fina grejer, jag kör med BSR's, den är bra mycket med exakt än realcars blackpanelmätare.bara en undran hur kan du veta det? körde du med dator och mapsensor inkopplad och jämförde dom olika mätarna?
Dansken- skrev:Adde_turbo skrev:Fundera på att köpa LTM till bilen och jag undrar om Realcars R-Performance är något att ha. Hur exakt visar den?Se till att köpa en med ljus i.
Adde_turbo skrev:Fundera på att köpa LTM till bilen och jag undrar om Realcars R-Performance är något att ha. Hur exakt visar den?
Koop skrev:MeloveGolf skrev:Koop skrev:köp en redig från nån av tuningfirmorna, de brukar har fina grejer, jag kör med BSR's, den är bra mycket med exakt än realcars blackpanelmätare.bara en undran hur kan du veta det? körde du med dator och mapsensor inkopplad och jämförde dom olika mätarna?Stämmer, bilens original mapsensor har använts som referens.
MeloveGolf skrev:Koop skrev:MeloveGolf skrev:bara en undran hur kan du veta det? körde du med dator och mapsensor inkopplad och jämförde dom olika mätarna?Stämmer, bilens original mapsensor har använts som referens.är mätarna elektriska eller mekaniska?
Koop skrev:MeloveGolf skrev:bara en undran hur kan du veta det? körde du med dator och mapsensor inkopplad och jämförde dom olika mätarna?Stämmer, bilens original mapsensor har använts som referens.
MeloveGolf skrev:bara en undran hur kan du veta det? körde du med dator och mapsensor inkopplad och jämförde dom olika mätarna?