ja som jag sa, vart man drar ström ifrån batteriet till slutsteget. men andra vard vart finns det ett bra hål ifrån motorn in till kupén vart är enklast att dra? har kollat i säkert en timme och skruvat isär lite innanför men hittar inget.
Ingen bra ide att dra ifrån stereons "plus" då den matar stereon hela tiden. Mitt tips är istället att du göre som jag har gjort på min 9-3a, köper en remote från MDS som du sen kopplar inte på + & - samt en högtalarutgång, då får du en riktig remote som slår på steget oavsett om bilen är på eller inte. Så länge stereon ger ut ljud så går steget/en igång.
Ingen bra ide att dra ifrån stereons "plus" då den matar stereon hela tiden. Mitt tips är istället att du göre som jag har gjort på min 9-3a, köper en remote från MDS som du sen kopplar inte på + & - samt en högtalarutgång, då får du en riktig remote som slår på steget oavsett om bilen är på eller inte. Så länge stereon ger ut ljud så går steget/en igång.
ska jag köpa en remote som jag "inte" kopplar på + & minus, sen en högtalarutgång ? nu hänger jag inte med riktigt, du får förtydliga lite om du vill ^^
Har stereon remote så koppla den till steget, om inte så bör det väl funka att sätta remoten på stereons tändningsström.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P