2798
Sök

BRL i Barkaby, total utförsäljning, tips!

Avstängd
367 Inlägg
25 september 2008
#41
dom hade inte sakerna jag ville ha fast jag var där först . hade kollat innan på hemsidan alla värsting saker

men de blev handla för 3500kr normalt 7500 ut
så lite under halva

kul och handla såhär . man blir inte blåst på priserna i alla fall

Men så är det ofta så att dom riktigt skönaste prylarna har chefen själv köpt 5min innan öppning säkert smile
dom bästa basarna. och det bästa steget typ som man igentligen ville ha HEHE

MVH Beyond

Pulare
248 Inlägg
25 september 2008
#42
wink
FroXis skrev:
Zlasher skrev:
Jävlar vad bra priser det var=) Slog till stort och köpte loss lite, saker som skulle gått på 10K fick jag nu för 4500:- typ=)
Så mkt najs=)
Kanske blir åka dit igen imorgon bara för att se om det är ngt mer man kan tänkas behöva.
Nice.. Fanns det mycka grejer.. Ska dit imorgon och köpa allt nytt då menar jag ALLT nytt.
Jo det fanns rätt mkt kvar när jag drog.
Men jag tog de sista 10"s basarna från jbl iaf.
fanns ngn 12" kvar. Men det var ju igår som sagt...

lägger upp en bild på mina klipp=)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/24099/470113_t2aps3.jpg
Nya ljudet=) 2 x 10" GTO1002D basar 1 pkt GTO427 4" högtalare till instrumentpanelen. 1 pkt GTO527 5.25" högtalare till framdörrarna. 1 x GTO3501 Monoblock steg för att driva basarna. 1 x REF475A Infinity steg för att driva framsystemet. Sen lite fler diodrör att ha i taket tror jag=) Och lite kabel och 10"s ringar.


German Engineering
9 083 Inlägg
25 september 2008
#43
Tråkigt att BRL i Barkarby ska upphöra sad Vart ska man nu handla ljud? Vet ingen annanstans här i norra Stockholm.

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Pulare
248 Inlägg
25 september 2008
#44
Jo håller med om att det är tråkigt, dessutom tycker jag att butiken i kungenskurva är så liten och trång. Den här var najs och luftig=)
Trisst. antar att markvärdet ökat rätt fint där ute nu.
Och måste nog sälja en heldel för att gå runt.


157 Inlägg
25 september 2008
#45
var där idag, och det var lite små dåligt kvar... kom hem med inget alls, synd:(

Avstängd
367 Inlägg
25 september 2008
#46
Sam176 skrev:
Tråkigt att BRL i Barkarby ska upphöra sad Vart ska man nu handla ljud? Vet ingen annanstans här i norra Stockholm.

//Sam
Det blir så med allt

om 10år finns alla företag på internet . med billig ladugård som lager ute i skogen

vet du va såna lokaler kostar som BRL hade i barkarby mitt i handelsparadiset brevi ikea och allt? säkert 150tusen hyra per månad
de sinnesjuka hyror

MVH Beyond

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
25 september 2008
#47
Sam176 skrev:
Tråkigt att BRL i Barkarby ska upphöra sad Vart ska man nu handla ljud? Vet ingen annanstans här i norra Stockholm.

//Sam
Om du nu absolut måste kunna gå in i en butik och köpa så är det väl gänget i Jakan som fortfarande har lite grejer hemma.

Annars har ju både jag och Horsyhorse här firmor som säljer billjud, och vi bor på denna sidan stan, så man kan alltid få komma och kolla på grejer om man vill.

Och erfarenhet saknas inte..

mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (25 september 2008)

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

51 Inlägg
29 september 2008
#48
Zlasher skrev:
wink
FroXis skrev:
Zlasher skrev:
Jävlar vad bra priser det var=) Slog till stort och köpte loss lite, saker som skulle gått på 10K fick jag nu för 4500:- typ=)
Så mkt najs=)
Kanske blir åka dit igen imorgon bara för att se om det är ngt mer man kan tänkas behöva.
Nice.. Fanns det mycka grejer.. Ska dit imorgon och köpa allt nytt då menar jag ALLT nytt.
Jo det fanns rätt mkt kvar när jag drog.
Men jag tog de sista 10"s basarna från jbl iaf.
fanns ngn 12" kvar. Men det var ju igår som sagt...

lägger upp en bild på mina klipp=)


http://www1.garaget.org/gallery/archive/24099/470113_t2aps3.jpg
Nya ljudet=) 2 x 10" GTO1002D basar 1 pkt GTO427 4" högtalare till instrumentpanelen. 1 pkt GTO527 5.25" högtalare till framdörrarna. 1 x GTO3501 Monoblock steg för att driva basarna. 1 x REF475A Infinity steg för att driva framsystemet. Sen lite fler diodrör att ha i taket tror jag=) Och lite kabel och 10"s ringar.
Blev lite grejer här oxå! Pioneer DEH-5000UB, 6.5" Alpha 62X GAS, 6*9 Alpha 6925X GAS, GAS Sublåda med 2X 12" Alpha 212, RockfordFosqute PUNCH P300-1 det fick räcka..

Om man ingen turbo har, får man åka utan BAR


Sök