Tjena, Har ett litet problem! Imorse när jag kom ut på morgonen så hade nån jävel helt lim på lacken! på bagageluckan, det är superlim det ser man för det är så härdat, Har prövat att få bort det med ren bensin, tinner(förtunning) men får fan inte bort sketen, Någon som har nått bra förslag? Ser helt förjävligt ut
Har samma problem :S Startgas fungerar.... De innehåller någon eter eller ja epropanol eller vad det heter nu men var VÄLDIGT försiktig! klarlacken tar också stryk har jag lärt mig
Koka okej, Jasså helt vanlig Startgas? Tar det bort presic allt ? Tar den bort jätte mycket klarlack? Vore jätte snällt av dig om du kunde ta ett kort och lägga upp här på garaget efter ditt resultat?
Polermedel och rubbing/ polish kanske? Annars är väl att försöka lösa upp skiten på något vis, det där med kylspray låter bra Jävla idioter som inte kan hålla i en limflaska
Tja igen, Har nu prövat Startgas och det funkade inte!!! , Ska åka å köpa Tändargas idag och sedan se om det funkar! Annars vart kan man köpa Nitrometan?