2851
Sök

Audi A4 tankmätare

4 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
Hej! har någon annan märkt på sin A4 att när tanken blir mellan halv och tom så sjuker det i tanken mycket fortare?

33 Inlägg
3 maj 2006
Jora. Håller med dig fullt... Nästan som den undre halvan vore konformad elr nått tongue

4 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
precis det måste vara något sånt :p men har du märkt när du har stannat bilen och låtit den stå en stund så har du plöstligt mera bensin i tanken?

121 Inlägg
4 maj 2006
Kan det vara att det liksom är "nerförbacke" mellan halv och tom? Eller kab det vara nå't med ångorna? big_smile

Non omnia possumus omne

Escalade
45 Inlägg
4 maj 2006
som du sa där Kylarn att det blir mer i tanken när den stått... Stämmer väldigt bra tongue och de sjunker mycke fortare från halv och tom. konstigt är de..

15 Inlägg
4 maj 2006
Jofan, andra halvan av tanken försvinner mycket fortare för mig också.

Golfen
128 Inlägg
4 maj 2006
Asså de så för er med smile

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

Ingenjör
256 Inlägg
4 maj 2006
Kylarn skrev:
precis det måste vara något sånt :p men har du märkt när du har stannat bilen och låtit den stå en stund så har du plöstligt mera bensin i tanken?

Ascoolt...då behöver man ju aldrig tanka! Bara att stanna bilen och låta den stå en stund så har man mer bensin i tanken?! wink

Det är inget brott förrän man åker fast

underordnad allfixare
696 Inlägg
4 maj 2006
vad som är bra är att tankar man för 200 så får man halvtank om den står på reservern smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Golfen
128 Inlägg
4 maj 2006
De roligaste är att min bil dricker mer om jag tankar för 10 liter än 40 liter hur kommer de sig ?... då man kollat hur många mil den rullat även

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

Sök