3306
Sök

Vem stjäl 4 stycken positionslysen?!

3 059 Inlägg
7 oktober 2008
Det är ändå ett BLOGGinlägg... och va gör det under EFTERLYST..

Ska vi leta efter dina positionsljus eller? Då håller jag uppsikt i hela skåne.. Woops, nu kom det en bil på gatan med likadana ljus.. BRB.. ska köra efter och se var han parkerar..
Senast redigerat av Smajly (7 oktober 2008)

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 oktober 2008
undrar jag me vad gör detta under efterlyst inte fasen tänker jag åka runt i halva sverige och leta efter dina  postisionsljus

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

62 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Nej men frågan var väl lite att man kan se det som att man efterlyser gärningsmannen/männen...
Någon som varit med om något likande etc...

Och vad har spydliga kommentarer med detta att göra.. Det är bara värre än att jag gjorde denna tråd!

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
7 oktober 2008
för några år sen hade vi en blinkersliga i hsand som snodde blinkisar från främst s80 men även andra volvo bilar...

2slow

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 oktober 2008
Mr_Kb skrev:
Nej men frågan var väl lite att man kan se det som att man efterlyser gärningsmannen/männen...
Någon som varit med om något likande etc...

Och vad har spydliga kommentarer med detta att göra.. Det är bara värre än att jag gjorde denna tråd!

klargör det i texten från början då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

906 Inlägg
7 oktober 2008
Rawad skrev:
det ärverkligen jobbigt när sånt händer ju, det är säkert en fattiglapp som inte har råd och köpa egna, positionslysen måste väl kosta ett par hundringar så du borde inte bli chockad över det.

jag garvade ihjäl mig förra veckan när jag kom fram till min bil o såg att nån hade snott två av mina ventil hattar o snälla de kostar under en hundring på micro o varför snå 2 o lämna kvar de andra kvar smile

En del moppekids tar ju bara 2, så gissa på det:D

=)

Sök