4877
Sök

40k spendera?

582 Inlägg
26 april 2006
#81
Maizer skrev:
En Integrale vafan! wink

måste nog hålla med Maizer, en integral för förti papp är nog i jäkligt bra skick! för vissa årsmodeller är inte så dyra överhuvudtaget, 8v t.ex. o tidiga 16v.men ska'ru ha en evoluzione el.dyl. får du nog hosta upp det dubbla minst! så är ju dom nästan lika trimvänliga som en Cosworth! (samma grejer, Magneti,Weber Marelli) wink Så köp nå annorlunda! en t5 står ju på varje garage uppfart för sjutton!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
26 april 2006
#82
G60 V-Spec skrev:
hehe....nu kommer jag o blandar mig lite här smile

Ska du ha billig bil som du tänker köra högst ett år med så e ju jappsare ett bra val. MEN ska du ha en hållbar bil så håll dig till europeisk kvalitet. Volvo osv.

För att hoppa in i fajten så kan jag säga att en bil utan vrid suger att köra. Min kompis har en Honda Civic Del Sol V-tec med 160hk och 153nm. Man känner inget alls. Känner mer drag i min fassas Passat TDI med 131hk o 300 saftiga nm.

Kör på Volvo så blir du nöjd som alla andra säger.

Nu tog du väl i lite väl hårt när du jämför NM mellan en 1.6 bensin motor och en TDi ( som är många år nyare) på 1.8 ?
Har kört en sådan Passat -01, visst den går inte dåligt men det är inget våldsamt drag i den heller.
"Kör på Volvo så blir du nöjd som alla andra säger" ...Nu drog du alla över en kam


Koenigsegg Automotive
481 Inlägg
4 maj 2006
#83
lille pojken pr0n har köpt en 850 t5 från 94 ..chippad , 3tum öppet filter + lite mer godis...kolla på hans sida

(vilket jävla tjatter det var här ) tongue


50 Inlägg
4 maj 2006
#84
40k??!! Då kan du ju köpa en mattsvart cheva caprice!!! eller vafan som helst med v8! do it!

*edit
åh.. redan köpt.. okej.. jaja, du kan ju alltid byta bort den när du inser att det ska vara amerikanskt och bakhjulsdrift!
Senast redigerat av Aceda (4 maj 2006)



Sök