3043
Sök

Ni som skaffat en iPod, skulle ni...

1 414 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
Alla ni som skaffat en iPod i livet, skulle ni kunna tänka er att skaffa en mac? En av dom större anledningarna till att Apple introducerade iPod är att den skulle fungera som ett dragplåster för att folk skulle satsa på att skaffa en mac dator oxå... funkar det?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

SSS -12
3 217 Inlägg
3 maj 2006
Mac är faktiskt vrålbra efter en stunds användning...

Men jag är fortfarande på PC:ns sida! Mac är bara ypperliga arbetsdatorer!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 414 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Mac är faktiskt vrålbra efter en stunds användning...

Men jag är fortfarande på PC:ns sida! Mac är bara ypperliga arbetsdatorer!

Jo mängden spel tillgängliga i handeln begränsar den verkligen som en hemma dator. Problemet är inte att spelen inte finns, dom säljs bara inte i affärerna sad

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Administratör
11 905 Inlägg
3 maj 2006
Har ingen IPOD, men jag kan tänka mig en MAC laptop istället för Dell:en jag har idag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Miata-förare
130 Inlägg
3 maj 2006
Jag har kört mac nu i två år och jag förstår verkligen inte att jag orkade köra Windows innan smile. Jag kan upplysa er om att Apple nu har bytt processorarkitektur, vilket kanske inte säger så många av er någonting men det betyder att man nu kan köra Windows i full hastighet på macar, så spel och dylikt är inga problem längre.

SSS -12
3 217 Inlägg
3 maj 2006
När det kommer till användande av stora filer såsom ljud, bild och rörlig bild så är MAC helt klart bäst att arbeta med... Gör det i samband med min gymnasielinje så jag har varit och tafsat på de flesta av dessa programen, sen är man ju olika bra på alla!

Men MAC är en bra arbetsdator, och de har helt klart den allra snyggaste designen!
Senast redigerat av Fuckface (3 maj 2006)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Saab nörd
224 Inlägg
6 maj 2006
Min nano tillsammans med itunes funkar tillräckligt bra.

Saab For Life!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
6 maj 2006
Mjo jag hade kunnat tänkt mig en Mac laptop.....men en stationär....nee jag ve inte de jag..de får PC vara

Allt för den där jävla hatten!

945 Inlägg
6 maj 2006
Skulle lungt kunna tänka mig att köpa en mac efter köp av ipod. Spelaren är undrbar och riktigt snygg. Datorn är ju iaf snygg sen om den är bra låter jag andra avgöra.

38 Inlägg
6 maj 2006
Finns knappt några virus till Mac heller vad jag vet..

Miata-förare
130 Inlägg
6 maj 2006
Det finns inga virus över huvud taget faktiskt, inte till det senaste operativsystemet iaf.

Brum säger bilen.
394 Inlägg
6 maj 2006
jag köpte en ipod.. två månader senare en appleskärm. men dator?? hmm kanske i framtiden.

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Sök