Jag håller med thulle1, laddspänningen är för låg. Ett slutsteg på 220W gör inte så att spänningen sjunker så där mycket, även om bilen skulle vara avslagen så ska inte spänningen gå ner till 11V med tanke på att det sitter dubbla batterier.
I min Volvo 240 så sitter det bara ett batteri, ett Exide Maxxima 900, och när jag (i ett test) körde startmotorn i 15 sekunder vid sommartemperarurer så sjönk inte spänningen under 11V. Strömförbrukningen från startmotorn var då någonstans runt 100A enligt vad jag mätte fram med en tångamperemeter, dessutom var inte ens batteriet fulladdat vid den mätningen.
Där är alltså en liten fingervisning om hur spänningen kan bete sig vid relativt hög strömförbrukning, detta steg kommer inte alls upp i sån hög ström och därför är det någonting som är ordentligt fel.
Laddspänningen på en väl fungerande generator bör ligga på ca 14-14,4V när motorn går på tomgång (900-1000 varv) och endast halvljuset är igång, batterierna ska också vara så fulladdade som möjligt när man kontrollerar laddspänningen.
Har motorn en ganska låg tomgång, tex 600-700 varv, så är det däremot inte säkert att generatorn kan ge rätt laddspänning beroende på att varvtalet på själva generatorn är för lågt.
Du (Volvo740Dtic) bör koppla loss båda batterierna och mäta individuellt på dem vilken spänning de har, ifall det skiljer mycket (tex 1-2V) så är det batteriet med lägre spänning antagligen dåligt. Du bör även göra som thulle1 skriver, dvs att se över alla kablar som har med strömförsörjningen att göra.
Batterierna bör också sättas på laddning för att få dem fulladdade.