sänksatts bmw328 e36 Redigera/radera meddelande Svara med citat hej mina bakdämpare har gett upp nu. och är nu sugen på o sätta dit någon vettig..
sänkningssatts med dämpare o fjädrar runt om.. men vet inte va jag ska välja då jag e helt insnöad va det gäller dämpare. då jag har ganska tajt buddjet behöver det inte vara västring grejer. bilen rullar nu med orginal 15" fälgar men har ett par 18 momo fälgar jag ska ha på.
GE Motorsport har en vettig sats som trots sin prislapp ger riktigt trevlig väghållning. Sen är det såklart inte ställbart. Vill du ha ställbart hade jag satsat på KW.
Jag har med hört mycket olika om GE, men jag kör det på racebilen och tycker det är riktigt bra avstämt och funkar bra. Dock finns det ju alltid värre prylar Men är det bara en brutalsänkning du är ute efter?
Glöm inte att byta ut alla bussningar och göra lite grövre krängningshämmare.
Jag har med hört mycket olika om GE, men jag kör det på racebilen och tycker det är riktigt bra avstämt och funkar bra. Dock finns det ju alltid värre prylar Men är det bara en brutalsänkning du är ute efter?
Glöm inte att byta ut alla bussningar och göra lite grövre krängningshämmare.
hej nej jag e bara ute efter något som funkar och sänker lite.. jag har nya bussningar bak av märket powerflex och det är ett m-chassi på bilen så det sitter grova krängare på den. om du har det på en racebilen borde det funka på min gatbil slår la till på ett sådant i vinter då=) lägger upp en bild så förstår ni varför jag vill få sänkt den lite
Eibach gör riktigt fina fjädrar! HAr själv kört med de på en av mina förra E36òr (328). Helnöjd både vad gäller väghållning och sänkning! Tror jag köpte dem genom OCL Brorssons...