2908
Sök

Bas Märke? GAS lr MDS

296 Inlägg
19 oktober 2007
#81
vw_performance skrev:
mYGeL skrev:
kör med mds istället!

Grymt Tryck!
postades nyligen en tråd med ett test av ett dyrare MDS steg..

säger inte att gas håller sina effektangivelser bättre än mds, för det har jag ingen aning om faktiskt. men en sak är säker, och det är att gas är FAN så mkt prisvärdare än mds. en kompis till mig har en egentillverkad sluten låda efter gas rekommendation med två gas metal 10, och det är grymt tryck i den, blev förvånad själv med tanke på vad dom kostar.
okej men du jag tror(TROR)  att det skulle låta ungefär samma med mds saker istället.  instalationen är mkt viktigare än vad man tror.


1 058 Inlägg
19 oktober 2007
#82
Puttson skrev:
vw_performance skrev:
mYGeL skrev:
kör med mds istället!

Grymt Tryck!
postades nyligen en tråd med ett test av ett dyrare MDS steg..

säger inte att gas håller sina effektangivelser bättre än mds, för det har jag ingen aning om faktiskt. men en sak är säker, och det är att gas är FAN så mkt prisvärdare än mds. en kompis till mig har en egentillverkad sluten låda efter gas rekommendation med två gas metal 10, och det är grymt tryck i den, blev förvånad själv med tanke på vad dom kostar.
okej men du jag tror(TROR)  att det skulle låta ungefär samma med mds saker istället.  instalationen är mkt viktigare än vad man tror.
mkt möjligt, men till ett högre pris. tror han gav typ 800kr för dom tillsammans, nya på brl.
självklart spelar installationen en avgörande roll, men i detta fallet var det en vanlig sluten låda, och jag blev positivt överaskad. alltså det var grymt bra tryck, och riktigt bra ljudkvalite. hängde med hur bra som helst.
Senast redigerat av vw_performance (19 oktober 2007)

PoLoud =D

71 Inlägg
19 oktober 2008
#83
Skulle satsat på GAS om ja vore som dig..

Själv kör ja me 2st. 10" STS basar och ett boschman steg (buget jaa... men de kommer värre saker här i vinter). Och e jäkligt nöjd me resultatet smile Men ska som sagt i me värre saker smile

Kanske ska tillägga att dom sitter i en 244a.


7 274 Inlägg
19 oktober 2008
#84
Tråden är 1 år gammal, tror faktiskt han har valt nu...


116 Inlägg
19 oktober 2008
#85
Nja tycker om MDS Fast jag sattsade på Alpine"""



Sök