crossar brukar ju plådra på ettan och tvåan om man kör på asfalt, blir inget motstånd, går han rent på övriga växlar ? lägg dej på bakbromsen litegrann och ge den på ettan och tvåan då ska han gå rent, kan vara ner drevad?
Den plådrar även om man kör på friläge, samt grusväg, grusgrop osv. haha, jag har ingen bakberoms så de blir lite svårt =P
crossar brukar ju plådra på ettan och tvåan om man kör på asfalt, blir inget motstånd, går han rent på övriga växlar ? lägg dej på bakbromsen litegrann och ge den på ettan och tvåan då ska han gå rent, kan vara ner drevad?
Den plådrar även om man kör på friläge, samt grusväg, grusgrop osv. haha, jag har ingen bakberoms så de blir lite svårt =P
aha okej, då lät det värre men byt läpparna på membranet,och kolla avgasspjället om du har sånt? hade samma problem med min suxuki 125a och då va det spjället
sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Att kröken/avgassystemet är schysst på en 2 taktare är extremt viktigt, kan mycket väl vara det i kombination med fel bestyckning/slappa reedventiler etc.
Att kröken/avgassystemet är schysst på en 2 taktare är extremt viktigt, kan mycket väl vara det i kombination med fel bestyckning/slappa reedventiler etc.
Den blöddrar inte för att kröken är dålig. Antagligen är munstycket för stort eller så har du ett igentäppt luftfilter. Kan vara reed-ventilen också men det är minst troligt.
rengör fuggen, byt luftfilter, sen kan du ju testa ställa lite på luft skruven o se om de blir bättre men 350 är inte för stort, jag hade 250 i min moppe när den va trimmad o gick som fan
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Rensa föggen, Byt luftfilter alt. Tvätta det ordentligt. Kolla samtidigt när du har av Föggen om reed-ventilen glappar eller sitter löst.
man ska gärna undvika att peta alltför mycket på själva läpparna med fingrarna men går alltid att kolla om dom glappar nånting men peta inte för mycket bara..
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -