2644
Sök

trasig stereo

31 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
ström kabeln på slutsteget åkte ur och hamnade mot remoten på slutsteget...
sen "fladdrade" basarna på sitt egna lilla liv. fast jag inte hade nån volume på alls.
bytte stereo så vart det bra... lämnade in min hyfsat nya på brl... vad ska man säga om dom säger att : nej, du får inte ut nått på garantin ! det här har du haft sönder själv ?

vad kan man säga då ?

VOLVO 940 Turbo Nissan 200SX S13 Toyota Celica GT4 WRANGLER DC17 Lynx ENDURO 600H.O - SÅLD KTM 520SX - STULEN :(

Avstängd
40 Inlägg
7 maj 2006
förneka hota med att anmäla dom om dom börjar babla

474 Inlägg
7 maj 2006
Dom kommer få det till att det är ditt fel men har du garanti kvar så ska dom skicka den på service på garantin! Ja vet eftersom ja jobbat åt dom...Har du drullegaranti??

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

458 Inlägg
8 maj 2006
Ronnie.L skrev:
Lånar din tråd lite.. Min nakamichi har börjat bete sig underligt.
Titt som tätt så så kommer det ingen remote signal från cd.n till stegen verkar det som för slutstegen stängs av.
Rotade runt bland kablarna när det dök upp för nån vecka sedan. Hittade inget fel då men den funkade bra efter det men när jag körde in till polare i helgen så började den bete sig likadan igent. Fast nu är de ännu värre nu dröjer det bara nån sekund innan stegen stängs av. Det räcker att man startar om cd.n så kommer stegen igång igen så det verkar ju som att det är något glapp i cd:n .

Gör en egen tråd istället, tror inte att det är så uppskattat!

4 554 Inlägg
8 maj 2006
låte bra skummt.. det borde inte spela någon roll om strömkabeln hamnar mot remoten.. det är 12+på båda.. men men brl har iaf där jag varit blivit rejält gnälliga när man kommit med trasiga produkter.dom skyller allt på dej så du bör stå på dej om du ska få nått.. kompisen lyckates knappt få lämnat in spelaren även om han bara haft den i 1månad och de va nått fel på den.. samma har de varit för mej när ja varit på brl.. riktigt taskig service på dom ställen.. sätter inte min fot där mer:P

694 Inlägg
8 maj 2006
asså inte för att vara sån men så jävla dålig service som det har blivit på BRL är helt sjukt.. dom är tykna och uppkäftiga om man frågar saker och ber om hjälp!!

31 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
får väll se vad som händer.. får väll tillbaka den nästa vecka om allt gått bra..
blev erbjuden att få låna en stereo.. pioneer deh3700mp men jag tackade nej..
tänkte att blir det så dom får tillbaka min så behåller dom kanske den och säger att den inte gick att laga men du kan behålla den du fick låna eller nått..
min var en pioneer deh 7700mp

får jag inte tillbaka den så säger jag.. då tar jag nått annat i butiken för samma värde.. (3500kr)
så tar jag ett slutsteg och går ! sen handlar jag inte där mer !

VOLVO 940 Turbo Nissan 200SX S13 Toyota Celica GT4 WRANGLER DC17 Lynx ENDURO 600H.O - SÅLD KTM 520SX - STULEN :(

Sök