3701
Sök

SAAB VECTOR problem?

3 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
Hej! Jag undrar om det är någon här som har haft problem med sin SAAB Vector - oavsett modell.

Häst
1 099 Inlägg
4 november 2008
Bara att nycklen har "tappat kontakten" med bilen så att jag inte har kunnat låsa upp den med "klickaren" några gånger..
Dock går det ju att låsa upp manuellt då. smile

Än är inte den sista idioten född..

2 924 Inlägg
4 november 2008
VECTOR är ett utrustningspaket på Saab 9-3 och 9-5 hmm roll

~ Life is short, have FUN! ~

Redlinefoto
259 Inlägg
4 november 2008
peegee skrev:
VECTOR är ett utrustningspaket på Saab 9-3 och 9-5 hmm roll

Jaha vadå da? den heter fortfarande saab vector trådskaparen frågade inte vad vector betyder :S

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

Redlinefoto
259 Inlägg
4 november 2008
nje det brukar la inte vara några större fel på dom, kan la finnas en del barnsjukdomar på 03orna (jag själv skulle hålla mig borta från 03or efter min förra saab -03)

MVH Fredrik

29 Inlägg
5 november 2008
Inga problem här.... Allt funkar prima smile

3 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
Fredrik wilhelmsson skrev:
nje det brukar la inte vara några större fel på dom, kan la finnas en del barnsjukdomar på 03orna (jag själv skulle hålla mig borta från 03or efter min förra saab -03)

Oki, vad hade du för problem med den? Tack för ditt svar:)

Hijo de puta
113 Inlägg
7 november 2008
DoT skrev:
Bara att nycklen har "tappat kontakten" med bilen så att jag inte har kunnat låsa upp den med "klickaren" några gånger..

Hur?! smile

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
calle- skrev:
DoT skrev:

Hur?! smile

Hur?
Man tar ut den "riktiga" nycklen innuti dosan. Allt står i instruktionsboken wink .

Än är inte den sista idioten född..

Redlinefoto
259 Inlägg
7 november 2008
dance4ever skrev:

Ojj ja vad hade jag problem med, ac:n, abs/antisladd fungerade inte stora el fel, datorn i kronglade hjullagrena va slut efter 2000mil har antagligen missat något har förträngt den j*vla bilen tongue

MVH Fredrik

7 276 Inlägg
7 november 2008
Finns ju alltid bra och dåliga bilar, oavsett märke och modell.

Ps. Jag förstår varför du har förträngt det tongue Själv har jag förträngt att jag ägde en BMW 525i en gång i tiden...
Senast redigerat av Brains (7 november 2008)

3 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
dance4ever skrev:

Ojj ja vad hade jag problem med, ac:n, abs/antisladd fungerade inte stora el fel, datorn i kronglade hjullagrena va slut efter 2000mil har antagligen missat något har förträngt den j*vla bilen tongue

Ett måndagsexemplar det vill säga?tongue

Sök