2795
Sök

Blodprov vid läkarintyg, taxikörkort?

1 036 Inlägg
17 november 2008
Dom tog blodprov på mig iaf när jag tog taxikörkort smile
För att kolla blodsockret mm..

BamZe84
17 november 2008
jes skrev:
BamZe84 skrev:
te_wik skrev:

Hehe hur mkt måste man ge dom? tongue och vad för fel hade du?

Mvh Tommy

http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article309967.ece

där kan du läsa smile

hohohohoeeehehehe du e ju fan klockren:D.bry dej inte om vad folk säger du har mitt stöd alla gånger smile

Haha smile Vad idioterna som sitter och skriver här inte tänker på, är att tidningen
alltid gör sin egen version av det hela. De roliga var när vi stod utanför rätten allihop när
det var avslutat. Så sa min advokat till mig " Jag har Andersson, vad har du nu lärt dig av detta? "
" Till nästa gång vet jag att 500kr är för lite smile " alltså att de blev så här allvarligt hade jag
aldrig kunnat tro smile men men jag har fått lära mig en läxa ifall.

341 Inlägg
17 november 2008
BamZe84 skrev:
jes skrev:

hohohohoeeehehehe du e ju fan klockren:D.bry dej inte om vad folk säger du har mitt stöd alla gånger smile

Haha smile Vad idioterna som sitter och skriver här inte tänker på, är att tidningen
alltid gör sin egen version av det hela. De roliga var när vi stod utanför rätten allihop när
det var avslutat. Så sa min advokat till mig " Jag har Andersson, vad har du nu lärt dig av detta? "
" Till nästa gång vet jag att 500kr är för lite smile " alltså att de blev så här allvarligt hade jag
aldrig kunnat tro smile men men jag har fått lära mig en läxa ifall.

Jo, får ju hoppas att det krävs mer med tanke på att han riskerar sitt jobb wink

Kul att bli avskedad o komma hem till frugan o förklara att man iallfall tjänat 500kr extra big_smile

1 814 Inlägg
17 november 2008
BamZe84 skrev:
te_wik skrev:
BamZe84 skrev:
Plus jag muta bilprovningen smile

Hehe hur mkt måste man ge dom? tongue och vad för fel hade du?

Mvh Tommy

http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article309967.ece

där kan du läsa smile

" baksätet låg en femhundralapp, instoppad i bälteshållaren. Bilprovningsteknikern låtsades inte se den, utan lade bara sedeln åt sidan. Då frågade mannen: "Är du mutbar?" " lollol

1 963 Inlägg
17 november 2008
HAHAHAH bamze är garagets kung big_smile

Men are not born - Men are made

1 024 Inlägg
17 november 2008
lol, JapMax är steeeeenad!   HAHAHA big_smile den bästa jag har läst idag ; )  hahaha
Senast redigerat av Rand (17 november 2008)

454 Inlägg
18 november 2008
Jag gjorde precis läkarintyg för lastbil ...bara pisseprov för min del

Sök