3010
Sök

Hatar ITUNE! Finns det något annat?

Bilglasmästare
11 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
JAg har en Ipod Touch som jag bara älskar!!
Men nu har ju Apple varit så korkade och gjort så att man måste ha itune för att lagra
Musik och bilder.
Men jag har hört att det ska vara någon som knäckt detta och gjort så att ipoden
lägger sig som ett externt minne på datorn.
Någon som vet mer om detta. Vart man kan ladda ner detta m.m

Mvh Fredrik

Mvh Fredrik Olsson
Bilglasmästare i Göteborg

vägblockerare
47 Inlägg
30 november 2008
sant itunes borde skjutas xP

371 Inlägg
30 november 2008
Eller så ger man upp windowstänket och lär sig använda det wink

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

712 Inlägg
30 november 2008
Hatar oxå Itunes.. men jag hittade aldrig något annat som fungerade.
Har iaf stängt av så det inte syncar automatiskt.. jag drar istället över filerna från tex musikmappen in i ipoden/itunes..
Jag har själv ordning på min musik o vill f*n inte att något program ska försöka flytta om och kategorisera min musik mad

3 113 Inlägg
30 november 2008
själv så hatar jag allt med Apple o göra big_smile

jag använder mig utav .mp3 o .mp4 med WinAmp och Creative ZEN

Semper Fi

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
30 november 2008
Gillade de inte heller, förens jag lärde mig de.

Administratör
11 911 Inlägg
1 december 2008
har aldrig gillar itunes, mest för att jag aldrig använt mac och alltid jobbat med windows...

för en månad sen köpte jag mig en macbook pro, och mer eller mindre tvingade mig själv lära mig. Det var inte särskilt svårt, men det är ett nytt sätt att använda datorn på, och jag måste säga att jag gillar det.

Itunes är ganska annorlunda mot PC-program som winamp, men det har många fördelar, vilket jag börjat inse nu... Itunes på PC är ingen höjdare dock, det känns inte alls lika gediget och stabilt som på Mac. Svårt att förklara, men det är en skillnad tycker jag.

Nåja, ge det en chans, det är rätt bra faktiskt, speciellt med de olika playlists man kan skapa. Mycket användbart smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
1 december 2008
Jag gillar egentligen inte iTunes heller. Dock förstår jag inte ditt problem, när du bara kan dra in
det du vill ha i din iPod, precis som när man behandlar den som en diskenhet.

892 Inlägg
1 december 2008
Jag kör(de) iTunes på min PC, tycker det fungerar bra! Det enda är väl att fastän man inte startar programmet så ligger det en hel del små-program i bakgrunden som hör till iTunes, jobbigt.
Jämför man iTunes med senaste MediaPlayer tycker jag iTunes är mycket mer överskådligt. MediaPlayer är bara rörigt... hmm

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

1 874 Inlägg
1 december 2008
Android skrev:
Jag kör(de) iTunes på min PC, tycker det fungerar bra! Det enda är väl att fastän man inte startar programmet så ligger det en hel del små-program i bakgrunden som hör till iTunes, jobbigt.
Jämför man iTunes med senaste MediaPlayer tycker jag iTunes är mycket mer överskådligt. MediaPlayer är bara rörigt... hmm

kör/msconfig ?

1 874 Inlägg
1 december 2008
Sam176 skrev:
Apple är inget för min del, har alltid använt Windows och kommer fortsätta med det.

//Sam

Tjaa, det är ju en smaksak. Det beror ju helt och hållet på vad man ska ha sin dator till. Windows
är ju t.ex överlägset när det handlar om spelkompatibilitet. Men i övrigt är Windows inte så mycket
att hänga i granen, faktiskt.

Sök