Aronsson_Kil skrev:Sunnmo skrev:Aronsson_Kil skrev:Synd att ni inte fick iordning den i tid bara 3orna som går här nu ska renovera en bubbla till original skick till Lecab detta året oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kikKanske är den som stått där ända sen jag börjat jaa gör så, varit och kollat verkstaden än då?
Sunnmo skrev:Aronsson_Kil skrev:Synd att ni inte fick iordning den i tid bara 3orna som går här nu ska renovera en bubbla till original skick till Lecab detta året oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kik
Aronsson_Kil skrev:Synd att ni inte fick iordning den i tid bara 3orna som går här nu ska renovera en bubbla till original skick till Lecab detta året
Sunnmo skrev:Aronsson_Kil skrev:Sunnmo skrev:oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kikKanske är den som stått där ända sen jag börjat jaa gör så, varit och kollat verkstaden än då?oki, nej inte än, men bara utifrån, där såg man inte mycke.. sj?
Aronsson_Kil skrev:Sunnmo skrev:oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kikKanske är den som stått där ända sen jag börjat jaa gör så, varit och kollat verkstaden än då?
Sunnmo skrev:oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kik
Lindahl- skrev:Fan va alla gnäller om vingen! Jag tyckte den va skitsnygg
JapMax skrev:Ni kunde ju åtminstone gjort en annan breddning, det där är ju en klon Men annars är de ju kul att ni får bygga, de som gick fordon samtidigt som jag gick skolan fick lufta bromssystem och byta däck..
_Wallis_ skrev:Som sagt skrotad? vad hände med den då?
KimVsWorld skrev:Länka zatzy från Garaget... hmpf... Annars ett lyckat bygge ser det ut som men finns det inga bra bilder på den?
Sunnmo skrev:KimVsWorld skrev:Länka zatzy från Garaget... hmpf... Annars ett lyckat bygge ser det ut som men finns det inga bra bilder på den? kan kanske fixa mer bra bilder på den=) några önskemål på vyer?
_Wallis_ skrev:Sunnmo skrev:KimVsWorld skrev:Länka zatzy från Garaget... hmpf... Annars ett lyckat bygge ser det ut som men finns det inga bra bilder på den? kan kanske fixa mer bra bilder på den=) några önskemål på vyer?Jag vill se hur det ser ut innut i nu. Dörrsidorna bl.a..