ja den.... skit den e såld:( hoppas han åtminstone har fixat turbo agragaten innan han sålde den till azzrael...
Du har inte snackat med köparen och sett till att han verkligen vet om hela bilens historia ??
Vore ju surt att låta han råka ut för samma sak som dig
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Men om du har sålt den dåliga supran vidare utan att berätta, då är ju du ett lika stort röttägg som han som sålde den till dig!
Men läs tråden så förstår du att han inte sålde vidare, det var firman som tvingades ta tillbaks bilen och trådskaparen köpte en annan supra som han nu har ute på annons.
folk får börja läsa hela tråden..... jag säljer väll inte en bil till nån å sedan säga till han å lämna tillbaks bilen för att den har massa fel haha sälja bilen vidare var inget alternativ, för den skulle tillbaks till bilfirman om jag nu skulle köra den rakt in i butiken å tvinga säljaren å ta tillbaks den.. ska redigare första inlägget lite
folk får börja läsa hela tråden..... jag säljer väll inte en bil till nån å sedan säga till han å lämna tillbaks bilen för att den har massa fel haha sälja bilen vidare var inget alternativ, för den skulle tillbaks till bilfirman om jag nu skulle köra den rakt in i butiken å tvinga säljaren å ta tillbaks den.. ska redigare första inlägget lite
Har du fått tag på nuvarande ägaren? Såg att du hade försökt med det.
lås denna tråd då ; personen i fråga lämnat tillbaka bilen fått tillbaka sin karre. samt att ni kör grymt mycket onödigt diskuterande. skapa en ny tråd om vad miles är etc...!
Har själv råkat ut för en del skit vid just ett supra köp. Gick åt helvete 2 gånger innan jag lyckades. och i mitt fall var det ett ganska stort företag som "blåste" mig. Ni kan läsa om det på min blogg där jag har beskrivit i en lite historia. Kan ju säga att jag ALDRIG NÅGONSIN ska kontakt med jap-sport igen!!!
azzrael har inte svarat på mitt mail så antar att han har läst tråden men inte brytt sig kanske ?? jag vet ej... men som sagt jag har en bil jag e nöjd med nu.. ska försöka hitta en manuell, men jag e lite kär i min auto