jag har inte så mycket pengar just nu om jag säger som så... Jag måste ha bilen fungerande så länge om det är en lösning för tillfälligt så lär jag byta det.
Har den elektronisk insprutning så passar den, skulle de va en K-jetpump passar nog den oxå men den jobbar med betydligt högre tryck..
Jag tackar för hjälpen och hoppas att dett passar då i morgon.. Det låter inte fint under motorhuven kan jag ju säga. Tur att jag upptäkte det idag att något var fel på bilen...
kan vara så här att du har två pumpar och en har lagt av så då får den som funkar jobba mer därav så låter den mer och när min bränslepump la av då lade den bara av alltså bilen starta inte alls och den var det inget missljud ifrån enda det var att det sista att den blev lite svårstartad Och går bilen något annorlunda om du har full tank eller lite i tanken?
ok då är det ju bara att lägga sig under och lyssna om den pumpen under bilen funkar sitter bredvid bränslefiltret och den andra i tanken men dock är jag osäker om GL har två pumpar men det är ju bara att kolla vet att min 97 turbo har bara en i tanken
ja, jo det ska vi snart göra. Det lär vi snart märka hur många där är. Just nu är jag less på min 940. Lite småstrul hela tiden , men det är sånt man får räkna med