3177
Sök

Mosätar-tävling i Stenungsund! 15/6

56 Inlägg
15 juni 2008
MilleN skrev:
Vi får se när vi kommer dit wink

Låter himla bra:D

//Morsan

Eat the yellow snow - It could be beer

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
15 juni 2008
Äsch.. bakfyllan drog ut på tiden, och regnet gjorde mig inte er sugen på att åka från Gbg eftersom jag körde hoj.

Var i Stenungsund vid 16 och såg Mr. Kerms bil svänga av in mot Stenungsund. Men efter jag tankat och åkte till Korvarn så var där tomt hmm

Jaja, vi ses en annan dag. Ha de gött!

56 Inlägg
15 juni 2008
Tack för ett härligt initiativ. Det var kul att träffa er alla och moset var gôtt som vanligt.

//Morsan

1 688 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
Tråkigt att folk anmäler sig men inte kommer, säg till i förtid om ni inte kommer så att vi vet.
Men vi som var där hade det ju trevligt i alla fall och åt gött!

Får väl se på vädret om man kan dra ihop någon korv i bröd-ätartävling någon annan helg, ny tråd kommer upp i sådana fall! Får väl ha det mera centralt, i Kungälv eller kanske Göteborg så att fler folk kommer! big_smile

Tack för en trevlig söndagseftermiddag. smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

4 554 Inlägg
15 juni 2008
fick tagit mig dit med eftersom vädret inte va bra nog för surfingen mos fick man i mängder iaf tack för en god match millen å losgard:P

9 108 Inlägg
15 juni 2008
Japp det var mycket trevligt smile Men man blev lite seg efteråt hehe.

56 Inlägg
15 juni 2008
Losgard skrev:
Får väl se på vädret om man kan dra ihop någon korv i bröd-ätartävling någon annan helg, ny tråd kommer upp i sådana fall! Får väl ha det mera centralt, i Kungälv eller kanske Göteborg så att fler folk kommer! big_smile

Låter finfint, vi nämde just Vikingagrillen när vi kom hem. Den ligger på andra sidan älven, mitt emot fästningen. Där finns det gott om gratis parkeringsplatser.

//Morsan

Live the dream
358 Inlägg
15 juni 2008
_Morsan skrev:
Losgard skrev:

Låter finfint, vi nämde just Vikingagrillen när vi kom hem. Den ligger på andra sidan älven, mitt emot fästningen. Där finns det gott om gratis parkeringsplatser.

//Morsan

Låter som en bra idé
Jag kan säkert deala fram ett bra pris hos Hassan
Vem vann tävlingen?...jag eller?roll
Det var en trevlig kväll iaf
// Reine

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

lundwall
15 juni 2008
Tutiluren, bilder och grejer i Eftersnackstråden!

1 217 Inlägg
16 juni 2008
sorry att jag inte kom ner trots anmälningen. Hamnade på bygdegårdsfest i grästorp idag och vaknade ca 15tiden i en husvagn packad med bakfulla bönder.. och köra kunde jag inte förän vid 21:/

257 Inlägg
9 december 2008
SATAN! missade detta helt! ere nytt nästa år? isf anmäler ja mig genast!

9 108 Inlägg
10 december 2008
Gammel tråd, låser. (men jag är på hehe)

Sök