har lite problem med min bil, när jag är ute och kör och gasar på rätt bra, så när jag skall växla så e det nädtsn som om den inte släpper på gasen utan är en lång för dröjning på detta.har rengjort spjelhuset sammt smort gasvijern och den går perfekt. nån som vet.
jaså e det värkligen normalt kanske inte var så tydlig i texten men om jag typ gasar up 2 växel på 4000varv och sen kopplar fullt så håller den 4000 men efter typ 5 sekunder så börjar den sjunka
Kanske inte att den håller i 5sek men att den behåller varvtalet när man växlar e normalt . men det e nog säkrast att någon som e duktig på S70 kan svara på det så jag inte e helt ute och cyklar
Kanske inte att den håller i 5sek men att den behåller varvtalet när man växlar e normalt . men det e nog säkrast att någon som e duktig på S70 kan svara på det så jag inte e helt ute och cyklar
Det är en liten funktion i styrboxen, tanken är att skona växellåda och katalysator, så det är nåt man får leva med.
jaså men känns som det sliter sönder på koppling
Inte i nån större utsträckning, ska va i början om man är ovan och inte har fått in tekniken för att växla då. Växlar man får fort så blir det ryckit och då kan jag tänka mig att kopplingen tar stryk, men annars så är det ingen fara.