2636
Sök

Skitkul

43 Inlägg
26 maj 2006
Trådstartare
Jo det var en sak som min bror berättade för mig en gång serru, Så här var det, hans kompis hade en bil som han ville bli av med, och då tyckte dom att det vore en bra ide att bränna upp skiten.
Sagt och gjort, bilen placerades på en "lämplig" plats och allt var frid och fröjd, brorsan plockade fram sin Gigantiska Pommac flaska full med soppa och en trasa som stack ut ur den.
Sen tände han på trasan å båda två var jätteglada, men när han skulle kasta in den gigantiska flaskan i bilen så var han bara tvungen att missa.
Det kom typ hälften in i bilfan och hälften utanför, och på hans ben som började brinna utav helvete!
Vid det laget hade det samlats en mindre grupp åskådare och brorsan stog och hoppade runt som ett påtänt cp-barn.
När han hade fått släckt sitt ben skulle de springa därifrån, men vad kompisen inte visste var att det fanns ett sånt där gallerstaket som han sprang rätt in i, han lyckades slå en och en halv bakåtvolt och kände sig lagom dum, för "åskådarna" såg det med. Finns det nåt annan som vill berätta nåt sånt här kul tro? Eller ännu roligare, skriv gärna det isåfall Mvh: Pavatura
Senast redigerat av Pavatura (21 november 2007)

Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.

320 Inlägg
26 maj 2006
vad om fulla eller... skulle gett ett finger, lr...kanske inte för att se när han  studsade bakåt av stängslet tongue haha!!!!

finns nämligen en film på nätet, en helt vanlig snubbe barfota ska göra en bakåtvolt hemma på golv. å han typ landar med både knäna +  tårna jättehårt i marken....nån som vet vad den e? länka !   man lider verkligen med han = )

43 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
E det han som har såna där fajting pinnar med en kedja emellan i näven?
Isåfall finns den på metacafe.com, sök på "stupid karate" kul som fan!

Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.

Senator
323 Inlägg
27 maj 2006
haha en poolare gjorde nästan samma sak=) fast han körde moppe in i ett nät... han hade en dundertrimmad skramlaha fs1:a som gjorde över 100! ny renoverad motor hade han med.. så skulle han åka höger i en rondell lite lugnt.. så fick han se bängen med blåljus efter! så han fortsatte 100m å svängde in te vänster å dom efter.. så dom körde om å slet kryckan å ställde sig på tvären över vägen! han gjorde en U-sväng å drog där ifrån! körde tbx i rondellen å klippte rakt över den 20cm höga refugen som är mitt i rondellen å bort mot en bilaffär å sen tänkte han att jag svänger vänster å sen vänster igen å ännu en gång till vänster.. problemet va att han tog vänster för tidigt å klippte ett stort sånt där jävla stängsel som är för att hägna in företag typ! han dundra in med möppen i stängslet på 4:an i cirkus 60km/h å det va lite grus där så han hade hjulspinn å fjädra tbx sen ställde han möppen bakom ett hyres hus å gömde sig i ett litet buskage å då kom bängen å körde ner te buskaget å lös med helljuset å en bäng gick ut å snoka lite.. men han sa att det är ingen här å hoppa in i bilen igen... min poolare fick senare reda på att det va snutrazzia på mopeder den här dagen å att det hade vart 11 snutbilar å åkt ikring! haha kul va det iaf:D

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

1 417 Inlägg
27 maj 2006
hehe
Jag har en polare som skulle göra ett inbrott på ett ställe. Han skulle sno en fräsig skrivare som nån hade beställt. Men killen var hög, och larmet gick. Så polisen kom till platsen.
Min polare var iaf så smart han gömde sig, bakom ett vykorts-ställ. Han var helt osedd till han skulle fösöka smita. För då välte stället han gömde sig bakom tongue

Sök