2623
Sök

Någon som vet vart man kan köpa gryma Pocketbike?

59 Inlägg
25 maj 2006
Trådstartare
Undrar om någon kan någon bra sida om Pocketbike, så kan ni länka mej...och kanske svara på min fråga....får man köra med dom på vägen,trotoaren lr inte?

Mvh/Miklos=)

In nomine patris et fili et spiritus sancti

43 Inlägg
26 maj 2006
Du kan googla på pocketbike så får du upp några sidor som säljer sådana grejer, men det finns också en massa frächa hojar på blocket.se, och nej man får inte köra dem i trafiken, dem går inte heller att vägregga även om dem har lampor, blinkers och bromsljus.

Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.

305 Inlägg
26 maj 2006
äsch köp en riktig hojj istället. Satsa på en ordentligt cross, det har jag gjort, bra mycket roligare smile

911 Inlägg
26 maj 2006
Man får ej köra på vägarna , Offroad gäller det på dom tongue på min står det till och med att man bara får köra på racer bana haha !

aja, orka bry sig, det är bara att köra dom på vanliga vägar eller trottoaren ! det tråkiga är att man inte kan regga dom !
BBmoto.se
MDS.se
Senast redigerat av zortep (26 maj 2006)

pic up the phone, wazzzaaa

91 Inlägg
26 maj 2006
zortep skrev:
Man får ej köra på vägarna , Offroad gäller det på dom tongue på min står det till och med att man bara får köra på racer bana haha !

aja, orka bry sig, det är bara att köra dom på vanliga vägar eller trottoaren ! det tråkiga är att man inte kan regga dom !
BBmoto.se
MDS.se

Något mer idiotiskt får man fan leta efter!
Det är ju inte bara du som lider om du smäller med en  bil!
Tänk för helvete på bilägaren som har ditt liv på sitt samvete!

43 Inlägg
27 maj 2006
Ok, och det spelar ju oerhört stor roll om man smäller med en på cross än att smälla med en som har motorcykel och som har körkort, fattar inte riktigt din poänd där,.Sak samma om föraren ändå e dö, dessutom kan jag säga att jag inte hade brytt mig för fem öre så länge det inte var mitt fel.

Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.

911 Inlägg
27 maj 2006
DayDreameR skrev:
zortep skrev:

BBmoto.se
MDS.se

Något mer idiotiskt får man fan leta efter!
Det är ju inte bara du som lider om du smäller med en  bil!
Tänk för helvete på bilägaren som har ditt liv på sitt samvete!

Med vanliga vägar menade jag inte BILVÄGEN hehe,
jag menar småvägar där bilar inte får eller kan köra ^^

pic up the phone, wazzzaaa

Sök