För massa år sedan va jag på Scania i Oskarshamn. Där har de ett liknande lager system fast för pallar och de inte är runt. Det va otroligt högt och 2 lr 3 "armar" åkte omkring på räls o hiss fort så in i helvete o hämtade pallar
Ganska fränt de med, o de finns i Sverige.
Finns fler såna i Sverige, har en liknande på jobbet, helt automatiserat.
För massa år sedan va jag på Scania i Oskarshamn. Där har de ett liknande lager system fast för pallar och de inte är runt. Det va otroligt högt och 2 lr 3 "armar" åkte omkring på räls o hiss fort så in i helvete o hämtade pallar
Ganska fränt de med, o de finns i Sverige.
Finns fler såna i Sverige, har en liknande på jobbet, helt automatiserat.
Automatiserade höglager är inget unikt. Finns i var och varannan byhåla med en större fabrik eller logistikcenter.
Har sett det P-huset på discovery eller va fan det va
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Känner en som bor precis vid det lilla parkeringshuset i sthlm det var rätt fränt då man såg det för första gången. http://www.garaget.org/video/6i65gpokceab <--- mitt drömgarage
Senast redigerat av Sushikocken (14 januari 2009)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Nä... han hämtade tom en bil därifrån... Han fick ducka för liften ett antal ggr... hehe...
Då hade jag alltså fel.
Kommer inte alls ihåg Matt i programmet, men jag kan tänka mig att han fick ducka för den rörde sig väl ganska fort?
Du har inte fel pojk. Detta sändes i "Så funkar det" OCH i det andra programmet gick ganska nyligen på Discovery i repris. I "Så funkar det" så var det ju en äldre herre och dotter? som hämta en Golf.
Men VW:s torn är bra mäktiga, ser de lite som framtidens P-hus
det va iaf då jag såg det Matt som hämtade en cab snäppet större än golf