3561
Sök

vart påbackad,och föraren smet!anmäla han?

627 Inlägg
14 januari 2009
Fy fan vad jag hatar sånt.. hjälpte grannen genom att vittna mot en jävla lirare som backa på deras bil å bara kila.. god forbid om man råkar se de hända och man har bilnycklarna till hands.. Rally för hela slanten!

We Ride Togheter, We Die Togheter!

627 Inlägg
14 januari 2009
Ias skrev:
te_wik skrev:
Ias skrev:
Eller oxå brakar du in i sidan på honom och skyller på att du trodde ni lekte kull??tongue

haha... -"du är..!"

Mvh Tommy

jepp,,,gött snopen han skulle bli

haha måste berätta.. skulle parkera för ett par år sedan på en ganska stor parkeringsplats i gbg. Stod och väntade bakom en bil som skulle ta en parkering från någon som höll på att backa ut. Precis när han har backat ut så kommer en annan lirare och snor parkeringen. Snubben framför mig försöker för lite vänlig konversation och säga att han väntade men gubben bara viftade med händerna och sket i honom.

Då lägger han i backen.. backar 3-4 m och drar i ettan med full spinn på hjulen och rammar minibussen som snodde parkeringen!! Justice for all! lol

We Ride Togheter, We Die Togheter!

SLK
610 Inlägg
14 januari 2009
Du kan anmäla men polisen kommer inte göra ett skit !
Jag blev påbackad för några år sen av en bil med 4 pundare i... de smällde så hårt att hans kofångare sprack (inget på min bil dock).... jag tog bilder på skadorna där hans reg.nr syntes.. åkte till polisen för att anmäla och fick allt skrifltigt, hade till o me 2 vittnen till olyckan....

Vad hände? Vad gjorde polisen? INGET!

Herr
285 Inlägg
14 januari 2009
Parkera bredvid nästa gång du ser bilen och personen och gör som de här trevliga tjejerna  istället.. wink
http://www.youtube.com/watch?v=ctI-IIzhduc

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
14 januari 2009
bmx : hoppas att du får tag på han som gjord de

Nissan Silvia

10 Inlägg
14 januari 2009
Jag blev påkörd i en korsning av en som smet direkt. Hann aldrig se regnr. Försäkringsbolaget tyckte att det var meningslöst att anmäla när man inte vet vem det var. Man får samma höga självrisk iaf. (vagnskadegarantin för 6250kr.. suck)
Har du regnr så kan du anmäla om du orkar. Men polisen lär inte göra mycket av det.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 januari 2009
Anmäl honom, ett klockrent fall av smitning där han blir av med körkortet om han fälls.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök