men va fan Coffe... vart stod du och fotade? jag var där jag med och fotade dock har jag inte orkar lägga upp några bilder men det kommer snart .. speciellt nu när du har lagt upp en del:P
Fina bilder som vanligt coffe! Dock inte lika mkt "kräm" i panoreringarna den här gången.... Men de e ju slutet på "säsongen" så det kanske börjar ta ut sin rätt
grymma bilder,va en grymt bra dag med massor körning.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Ser ut att varit en go blandning med bilar och en rolig banträff. Du får ta med storstövlarna nästa gång och gå bort längst bort av banan och fota.
Mvh bruze
Håller med, det var en mycket lyckad dag och alla hade skitkul..vi som var med och ordnade det hela trivdes som bara den. Så nåt blir säkerligen på kinnekulle ihop med Ralph 2009 också.. kanske Coffe kan filma lite onboard??
Ser ut att varit en go blandning med bilar och en rolig banträff. Du får ta med storstövlarna nästa gång och gå bort längst bort av banan och fota.
Mvh bruze
Håller med, det var en mycket lyckad dag och alla hade skitkul..vi som var med och ordnade det hela trivdes som bara den. Så nåt blir säkerligen på kinnekulle ihop med Ralph 2009 också.. kanske Coffe kan filma lite onboard??
Mvh bruze
Ja det var asroligt, var bra och lärorikt när man fick gå runt banan och lära sig ännu mera om hur det funkar, gjorde körningen klart mycket bättre när man visste vart man skulle sätta bilen före kurvan, än när man chansar på att man svänger på rätt ställe. Kommer defentivt nästa år igen ifall det blir något, och ifall man får
men va fan Coffe... vart stod du och fotade? jag var där jag med och fotade dock har jag inte orkar lägga upp några bilder men det kommer snart .. speciellt nu när du har lagt upp en del:P
VM i snabba svar nu Stod mest och fotade innan näst sista kurvan och sista kurvan. Såg inte dig heller ju Men nu borde du ha lagt upp dina bilder? ;P
_Da_Man_ skrev:
Fina bilder som vanligt coffe! Dock inte lika mkt "kräm" i panoreringarna den här gången.... Men de e ju slutet på "säsongen" så det kanske börjar ta ut sin rätt
Hehe, alla körde för långsamt
bruze skrev:
Snygga bilder!
Mvh bruze
Hehe lat som man är så gick jag aldrig så långt bort. Är det bra att fota där alltså?
SnowdragonZ3 skrev:
VM i snabba svar nu Stod mest och fotade innan näst sista kurvan och sista kurvan. Såg inte dig heller ju Men nu borde du ha lagt upp dina bilder? ;P
_Da_Man_ skrev:
Hehe, alla körde för långsamt
bruze skrev:
Snygga bilder!
Mvh bruze
Hehe lat som man är så gick jag aldrig så långt bort. Är det bra att fota där alltså?
SnowdragonZ3 skrev:
Hahahahaha Shit pommes asså! det där måste ha varit Världsrekord i segast svar
Givetvis har jag lagt upp bilderna dock inte här... tydligen... men iaf...här har du en direktlänk till min pixbox sida............................http://www.pixbox.se/alb_show_id918465_page0.html