3628
Sök

Var sitter cdväxlaren i en 850 sedan?

11 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
Tja!

Köpte en 850 T5-R för ett tag sedan. Fick med lite prylar bla en cdväxlare, undrar nu var denna sitter orginal på 850? har kikat lite i bagaget men tycker inte att de finns mkt till utrymme för den där..

I mina föräldrars s80 sitter den gömd bakom tyget i sidan av bagageutrymmet, men nått sånt utrymme verkar inte finnas på min bil.

Man vill ju gärna lyssna på nått annat än radion..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 januari 2009
Den ska sitta under bagagerumsmattan har jag för mig?
Många brukar istället lägga den i handsfacket, men jag gissar att du kollat där smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

11 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
Den får inte plats i handsfacket. Har kikat bakom mattan i bagaget och där finns inte heller nån plats för den.

Nån som har ett tips på var jag kan sätta den? Man vill ju inte sätta den bakom nån matta eller liknande, den ska ju vara lättåtkomlig.  Känns som bagaget är de enda lämpliga stället..

206 Inlägg
24 januari 2009
min satt på ett ryggstöd i baksätet så man fick fälla ner ett säte, de va nog inte original dock, men det funkade bra tycker jag smile

11 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
Grodan74 skrev:
min satt på ett ryggstöd i baksätet så man fick fälla ner ett säte, de va nog inte original dock, men det funkade bra tycker jag smile

Låter ganska vettigt, där är den ju minst i vägen för ev bagage. Får kolla upp det, hur satt den fast?
Senast redigerat av Plazmite (24 januari 2009)

Sök