Halloj. Jag hoppas verkligen någon kan hjälpa mig med de här. jag har just monterat dit en återcirkulerande dumpventil på min volvo 940 turbo men nu dör den varje gång jag kopplar o bromsar in. Det hände samma sak när ja hade öppen så nu har ja bytt men de blev inte bättre för de. Finns det någon där ute som kan förklara varför de blir såhär. behöver all hjälp jag kan få. /Rickard
har du provat o montera tillbaka tll org o se om de funkar? kan bero på många saker inte bara just dumpen.. tomgångsmotorn kan ha sagt upp sig eller liknande.. kolla även så att den håller stängt på tomgång(lossa slangen o justera medans den funkar som "öppern")
hoppas att du kopplade in åretcirkuleringen tillbaka till insugröret oxå, annars så blir det ju ingen skillnad, du kan ju ha en återcirkulerande som öppen oxå.
nej jag han aldrig byta tillbaka till orginalet. måste försöka fixa de imorn men jag vet absolut inte hur. Annars får ja helt enkelt byta tillbaka till orginalet igen. prövade iaf.
Du har helt enkelt råkat ut för fenomenet: "jag-tvingar-min-bil-med-dumpventil-fast-den-igentigen-inte-är-anpassad-för-att-ha-det" För optimal funktion skall din bil ha en återcirkulerande ventil.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-